cobb Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Hejhej, ny på sajten, så var snälla mot mig Jag har laddat ner en bil-mod från gtamods och fixat ett program som heter "San andreas mod installer". Jag har gjort som man ska och allt.. Men jag undrar om bilen är inne i spelet nu då? Och typ vilken värld, och hur många exemplar och sånt det finns? Går det ändra eller så.. Hoppas någon kan vara schysst och säga mig detta, så att jag inte letar efter en bil förjäves om den inte finns Mvh Martin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Egentligen borde jag skriva till dig att du borde söka och du skall finna.... Meen jag är extra snäll idag eftersom du är ny och jag har fått ett nytt jobb här på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cobb Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Grattis till jobbet Men du sa inget om det jag undrade? Vet du om jag gjort rätt? Finns bilen i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Tack så mycket. Ja alltså, om du nu har gjort allting rätt så ska bilen finnas i spelet, dom brukar oftast finnas lite överallt. Efter ett tag av spelande lär du dig vad dom olika bilarna heter i spelet och då blir det inga problem. Men testa annars detta: Ladda ner en bilmodd, te.x en polisbil eller liknande och installera. Dra igång spelet och börja begå lite brott så att polisen får din uppmärksamhet, och då kommer du se om det har funkat att modda bilen korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cobb Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Alright! Jag tankade en volvo 240 Så ja hoppas att jag hittar den.. /M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts