Roxxy Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Ja... Asså när jag skriver in w-o-r-d-! (utan -) så blir det Håller med till 100%!! Weird. Redigerad 7 mars, 2006 av Roxxy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Jävlar, kanske nåt fel på din dator? Nej men här på gtasajten så finns det ett så kallat w0rd-filter, som gör att när du skriver w-o-r-d så blir det till Håller med till 100%!. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Jag hänvisar till denna tråd (som förövrigt inte lågt särskilt långt ifrån denna;) ) MEN! Hur blev det nu, låste inte jag? Eller Topp3 hann före? Redigerad 7 mars, 2006 av A.A Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Det har tagits upp en massa gånger... way back in 2002/2003 så började StellHell säga w0rd åt allting, och Hultan ändrade det till Håller med till 100%! för att inte skapa förvirring bland de som inte visste vad det betydde. Finns förmodligen någon bättre förklaring om du söker. Och A.A är på hugget idag. =) Redigerad 7 mars, 2006 av Topp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts