P-C Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Är likgiltig till detta så... dunno vad jag ska säga But of course you are. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Nice. Ju fler moderater och moderatorer desto bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Nice. Ju fler moderater och moderatorer desto bättre! Instämmer. Dock ska man välja rätt moderatorer om man ska välja några. Säger inte att dessa är fel men det är en utav dem som jag inte tycker passar in alls - det låter jag vara osagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 (redigerad) Får jag fråga varför det spelar någon större roll? Jag säger så här. Var glad om du är nöjd med 5/6 moderatorer. Det är en hög siffra... Själv har jag ingen åsikt sådär, självklart ska dom vara passande men jag tror hultenius är kompetent nog att fatta sådana här beslut... Redigerad 11 mars, 2006 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Men det var ju trevligt för dem. Ska jag vara ärlig skiter jag fullständigt i vilka som är det bara de sköter sig som de ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jag är nöjd med alla admins/moderatorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts