Siana Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Azore: Siana missförstod tror jag. A.A frågade Siana (som påpekade att nya mods skulle utses.) om han hade missat något. Det har ju ryktas om detta ett tag. Siana svarar då med det quote inlägget från Hultenius. Dessvärre var det en felaktig quote:ning för Hultenius nämde inget om det i det inlägget. Ah, du tolkar mig som en bok. Jag missförstod. Men ska det inte bli fler moderatorer då? Kanske inte behövs nu, i och försig. Men det är alltid kul med lite nytt kött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Grattis, alla nybliva admins och moderatorer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Ah, du tolkar mig som en bok. Jag missförstod. Men ska det inte bli fler moderatorer då? Kanske inte behövs nu, i och försig. Men det är alltid kul med lite nytt kött. Hehe, ja jag läser dig som en öppen bok. Tror inte att det är aktuellt med nya mods. just nu. För många, blir inte bra och det är rellativt lungt på forumet. Den ända stora förändringen innom GTAvärlden just nu är ju "bara" det nya PS2 spelet LC. Tror inte anstormningen till forumet blir för stort. Och de nuvarande klarar nog av det tack vare att de alla nu är globala. Däremot är det nog skillnad när det är dax för PS3 att bli släppt. Redigerad 7 mars, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Hehe, ja jag läser dig som en öppen bok. Tror inte att det är aktuellt med nya mods. just nu. För många, blir inte bra och det är rellativt lungt på forumet. Den ända stora förändringen innom GTAvärlden just nu är ju "bara" det nya PS2 spelet LC. Tror inte anstormningen till forumet blir för stort. Och de nuvarande klarar nog av det tack vare att de alla nu är globala. Däremot är det nog skillnad när det är dax för PS3 att bli släppt. Jepp, du har rätt, finns ju mängder med moderatorer nu. Men det är alltid kul när det kommer nya moderatorer! Bah, man kan både läsa och tolka böcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Jepp, du har rätt, finns ju mängder med moderatorer nu. Men det är alltid kul när det kommer nya moderatorer! Bah, man kan både läsa och tolka böcker. Nej, finns bara 3 moderatorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Nej, finns bara 3 moderatorer. Överhuvuden då. Förrrrrrbaskade språkpoliser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Överhuvuden då. Förrrrrrbaskade språkpoliser. Tycker du verkligen 1/1000 är så många? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Bra gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Tycker du verkligen 1/1000 är så många? Hm, ja faktiskt. Så många trådar skapas det inte, att ni kommer få några problem nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Hm, ja faktiskt. Så många trådar skapas det inte, att ni kommer få några problem nu. Då skulle jag vilja säga lagom, för det har varit aldeles för mkt jobb för oss moderatoer innan, mer än vad som synns på ytan, kanske svårt för en dödligt att sätta sig in i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 YEAH! KEBABPARTY!!! och falaffel för dom mindre upplysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Jätte grattis till alla och A.A. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Najs. Ska det bli en trend att du ska vara mer aktiv nu Hultan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Jätte grattis till alla och A.A. Bugar och bockar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Grattis. ...till moderatorernas nya status och till en bra uppdatering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 YEAH! KEBABPARTY!!! och falaffel för dom mindre upplysta nej jag måste verkligen byta namn, det här börjar kännas fånigt... Justja. Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 nej jag måste verkligen byta namn, det här börjar kännas fånigt... Justja. Grattis! Already forgotten what I told you? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Är likgiltig till detta så... dunno vad jag ska säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts