Siana Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Grattis... GAAAH!!! Den blå knappen hör inte hemma på detta forum! Forumet går ju i blått? *L'Editation* @A.A: Kan också avslöja att det kommer bli fler globala moderatorer snart. Ska bara skriva klart "Moderatorns stora handbok" först. När detta händer kommer jag stänga av möjligheten att banna personer för moderatorer, det är en stor säkerhetsrisk att ha många personer som kan banna (kan hända att någon blir temporärt galen eller blir hackad). Därmed kommer jag förmodligen att slänga in er som är globala moderatorer idag i admingruppen, den grupp Blaque en gång var i. Skillnaderna är inte stora, men där kan ni i alla fall banna medlemmar och vara immuna mot övriga moderatorer. Redigerad 7 mars, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Hehe, man är borta två minuter och vipps något nytt. Grattis till er alla men speciellt Azore, Topp3 och A.A. Mycket välförtjänt för att inte snacka om behövligt. (Kan man säga så?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Hehe, man är borta två minuter och vipps något nytt. Grattis till er alla men speciellt Azore, Topp3 och A.A. Mycket välförtjänt för att inte snacka om behövligt. (Kan man säga så?) Nej, däemot kan man säga; 1. nödvändigt 2. eftertraktat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 @A.A: Är det inte de som nyss är fixat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Borde inte alla medlemmar också bli uppgraderade till Heders Medlemmar? Host ... Grattis los moderatos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Är det inte de som nyss är fixat? Azore: Siana missförstod tror jag. A.A frågade Siana (som påpekade att nya mods skulle utses.) om han hade missat något. Det har ju ryktas om detta ett tag. Siana svarar då med det quote inlägget från Hultenius. Dessvärre var det en felaktig quote:ning för Hultenius nämde inget om det i det inlägget. Redigerad 7 mars, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Scäry! Det här satt jag och tänkte på för kanske.. 2 timmar sedan, innan jag gick till datorn. Helt ärligt, alltså. Jag är fan rädd. KalleR, Stellhell och Arvid kan också göra namnbyten nu, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Scäry! Det här satt jag och tänkte på för kanske.. 2 timmar sedan, innan jag gick till datorn. Helt ärligt, alltså. Jag är fan rädd. KalleR, Stellhell och Arvid kan också göra namnbyten nu, va? Nej, lika lite namnbyten som kebaber kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Ja får säga bra jobbat jag med till Hultan. Så det finns inga fler subforum-moderatorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Så det finns inga fler subforum-moderatorer? Jo det tror jag: Jocken och Hawkeye. Åtminstonde enligt member listan. Redigerad 7 mars, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Nej, lika lite namnbyten som kebaber kan. Jo, dom kan göra namnbyten. Bah.. SlewME hade rätt. :'( Redigerad 7 mars, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Så bra. Mycket bra. Ju mer moderatorer desto trevligare forum. Måste säga att det känns speciellt bra att A.A går fritt runt. Bra moderator. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Bra Äntligen någon som skålar med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Ja Grattis!! Speciellt till: KalleR, Arvid och Azore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 \o/ happiii! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Amen to that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Innebär detta att Hultan kommer att bli mindre aktiv än vad han redan är? Låter trist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Nice! Grattis alla admins och mods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts