Hultenius Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Vi har idag fått tre nya globala moderatorer, Azore, A.A och Topp3. Dom kan nu moderera överallt! Dessutom har våra gamla globala moderatorer (Arvid, KalleR, StellHell) fått statusen Admin vilket är en global moderator med något högre grad (kan banna osv, i övrigt inte så stor skillnad). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Vi har idag fått tre nya globala moderatorer, Azore, A.A och Topp3. Dom kan nu moderera överallt! Dessutom har våra gamla globala moderatorer (Arvid, KalleR, StellHell) fått statusen Admin vilket är en global moderator med något högre grad (kan banna osv, i övrigt inte så stor skillnad). Bra gjort Hultan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Bra intiativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Mycket bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Precis vad det här forumet behövde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Gratulerar till mig och de andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Yay, lite förändring! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Gratulerar till mig och de andra Grattis. Till er andra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Då tackar jag samtidigt som jag passar på att gratta er andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Det här är ju riktigt positivt. Ojojoj. Nu jäklar ska det försvinna trådar och bannas medlemmar här, tjohoo. Det skålar vi för. Grattis moderatorer och administröter får jag väl passa på att säga. Edit (Viktig sådan): REGLER!REGLER!REGLER! Redigerad 7 mars, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Jaha, jag har mina åsikter angående besluten om globala. Men jag önskar ändå alla ett stort grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 FTW! Fast vad läskigt det ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 FTW! Fast vad läskigt det ser ut W0rdup, ovanligt att se en blå knapp under KalleRs avatar. Men det här var bra! @Hultenius: När kommer det fler moderatorer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 @Hultenius: När kommer det fler moderatorer då? Har jag missat något ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Congratz nya Admins ni har gjort ett bra jobb och ni kommer säkert göra ett ännu bättre nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Gratulationer till samtliga admins och mods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Grattis... GAAAH!!! Den blå knappen hör inte hemma på detta forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Grattis... GAAAH!!! Den blå knappen hör inte hemma på detta forum! Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts