Siana Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Tjo. Jag behöver ha igång datorn någon timme till, men ska lägga mig nu. Och det känns onödigt att låta den stå på hela natten. Så nu undrar jag, om jag nu får något svar, finns det något program som får datorn att stänga av sig själv automatiskt efter en viss tid? Tacksam för snabba svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Tjo. Jag behöver ha igång datorn någon timme till, men ska lägga mig nu. Och det känns onödigt att låta den stå på hela natten. Så nu undrar jag, om jag nu får något svar, finns det något program som får datorn att stänga av sig själv automatiskt efter en viss tid? Tacksam för snabba svar. Ställ mobilen o stäng av den sj eller något annars låt den gå kan ju inte skada? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Ställ mobilen o stäng av den sj eller något annars låt den gå kan ju inte skada? Och gå upp mitt i natten? Tvi vale, det orkar jag inte. Får väl låta den gå. Men den har varit i gång ett par dar nu, helst skulle jag vilja låta den vila när den ändå inte gör någon nytta igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Om du laddar ner något så brukar det finnas i programet att det ska stängas av efter alla aktiviteter är klara. Det finns program som gör att datorn stängs av vid en viss tid också, men kan inte namnet på några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Stäng av Datorn WINexit god natt pysen min... Redigerad 7 mars, 2006 av tojo909 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 WinExit rekommenderar jag. Sök bara på google så hittar du det Du kan välja hur länge till datorn ska stå på eller välja ett klockslag då den ska stängas av. superbra program, fungerar dock inte om datorn återvänder till välkomstskärmen när skärmsläckaren går.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Så där..nu har du 2 bra program att ladda ner och prova.. WINexit verkar lite bättre tycker jag.. tack minigun Redigerad 7 mars, 2006 av tojo909 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Jag rekomenderar detta programmet, Har fler alternativ än WINexit WinEx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Bästa: http://web.telia.com/~u36114907/Web/se/shutdowntimer.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Finns inget som sätter igång datorn då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Finns inget som sätter igång datorn då? *L'Editation* Tack för tipsen! Redigerad 7 mars, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Finns inget som sätter igång datorn då? Brukar finnas som inställning i BIOS. Men annars kan ju inte ett program göra nåt när datorn är avstängd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Har för mig att jag sett nån sak som man sätter i datorn som man sedan kan ringa till via mobilen så går datorn igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Har för mig att jag sett nån sak som man sätter i datorn som man sedan kan ringa till via mobilen så går datorn igång. Japp, det går... sök på google efter nått liknande. Kanke mobile pc boot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Har för mig att jag sett nån sak som man sätter i datorn som man sedan kan ringa till via mobilen så går datorn igång. Har läst om det på Sweclockers, har jag för mig. Das Edit: Hittade det, men det var visst hur man sätter PÅ datorn. men det är ju tufft det också http://www.sweclockers.com/html/artikel/ar...lmod.php?page=1 Redigerad 7 mars, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts