Jump to content

Automatisk avstängning?

Siana
 Share

Recommended Posts

Tjo. Jag behöver ha igång datorn någon timme till, men ska lägga mig nu. Och det känns onödigt att låta den stå på hela natten. Så nu undrar jag, om jag nu får något svar, finns det något program som får datorn att stänga av sig själv automatiskt efter en viss tid?

Tacksam för snabba svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjo. Jag behöver ha igång datorn någon timme till, men ska lägga mig nu. Och det känns onödigt att låta den stå på hela natten. Så nu undrar jag, om jag nu får något svar, finns det något program som får datorn att stänga av sig själv automatiskt efter en viss tid?

Tacksam för snabba svar.

Ställ mobilen o stäng av den sj eller något annars låt den gå kan ju inte skada?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ställ mobilen o stäng av den sj eller något annars låt den gå kan ju inte skada?

Och gå upp mitt i natten? Tvi vale, det orkar jag inte. Får väl låta den gå. Men den har varit i gång ett par dar nu, helst skulle jag vilja låta den vila när den ändå inte gör någon nytta igång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WinExit rekommenderar jag. Sök bara på google så hittar du det :)

Du kan välja hur länge till datorn ska stå på eller välja ett klockslag då den ska stängas av. superbra program, fungerar dock inte om datorn återvänder till välkomstskärmen när skärmsläckaren går..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har för mig att jag sett nån sak som man sätter i datorn som man sedan kan ringa till via mobilen så går datorn igång.

Har läst om det på Sweclockers, har jag för mig.

Das Edit: Hittade det, men det var visst hur man sätter PÅ datorn. men det är ju tufft det också :blink:http://www.sweclockers.com/html/artikel/ar...lmod.php?page=1

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor