MyStiC Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Snart kommer den trevliga Action serien Driver med ett nytt spel, Driver 4; Parallel Lines, www.atari.com/driver Har ni tänkt att köpa detta? Alla vet att 3'an vart ja.. Ett riktigt buggigt spel.. Fast nu får man hoppas på ett bättre spel Edit; Skulle vara "Något ni kommer köpa den 17 mars" Redigerad 6 mars, 2006 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Det kommer vara rikgtigt grymt. Men komme rinte köpa det. Inga mer spel för mig...det nya hobbytkommer kosta mig en hel del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Jag ska nog skaffa det på ehum nått sätt jaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Driv3r-forumet, hej hej. OT: Kommer det redan? Jag tänker nog kolla på det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) JESUS! Nu måste jag tänka.. Driver4 eller The Godfather! :'( Fyller år 28 Mars! Edit: Syftar mäst på bra bil fysik och roligt läge i freeride. Well, blod och ragdoll fysik. Hoppas det inte blir skit som 3:an. Har gjort nog många misstag, 600 spänn på ett spel som True Crime: New York City. Redigerad 7 mars, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts