darkjak Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Den här topicen är till för att informera andra på GTAsajten om diverse tävlingar. För att tävlingen ska få postas här måste den uppfylla särskillda krav: 1) Tävlingen ska vara gratis, eller sammanbunden med inköp av särskilld vara 2) Vinsten ska kunna värderas i pengar, och uppnå ett värde på minst 500 kronor 3) Den särskillda vinsten måste vara betydligt mycket mer värd än varan som tävlingen är sammanbunden med. Alltså inget "Köp en bil så får du chansen att vinne en femdagars resa". 4) Vanliga lottävlingar gälls inte Mitt bidrag är: Felix tomatketchup. Etiketten är tom på många flaskor. Det är tänkt att du ska rita något på etiketten, som sedan ska skickas in (etiketten, inte flaskan). Vinner du så kommer etiketten att hamna på alla felix ketchuplaskor, och du vinner fem tusen kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Denna tråd gillar jag ^^ Var dock redan med i Ketchup tävlingen Redigerad 6 mars, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Gamereactor.se har ständigt trevliga tävlingar för sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Men orka, som StellHell sa någon gång: Nu finns det officiella trådar för allting, jag hade likagärna kunna skapa en valtråd och sagt att "här ska vi prata om valar", men inte fan gör jag det?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Men orka, som StellHell sa någon gång: Nu finns det officiella trådar för allting, jag hade likagärna kunna skapa en valtråd och sagt att "här ska vi prata om valar", men inte fan gör jag det?! Hahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Varför inte Tittavajaghitta? Redigerad 6 mars, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Varför inte Tittavajaghitta? Den är bra. Men jag kommer fan aldrig hitta något. Någon som kan tyda den här? http://www.tittavajahitta.se/skatter.asp?stad=5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 11 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Är det SÅ ont om tävlingar nu? Här är i alla fall en länk till IKEAS TÄVLING! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Den är bra. Men jag kommer fan aldrig hitta något. Någon som kan tyda den här? http://www.tittavajahitta.se/skatter.asp?stad=5 Men jag förstår verkligen inte alls vad som menas? Vad är det man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Men jag förstår verkligen inte alls vad som menas? Vad är det man ska göra? Vi säger så här. Det finns en "skatt" på typ 500 spänn någonstans i till exempel Stockholm, då visar dem en bild som oftast brukar vara typ mellan ett par skyltar eller liknande också kanske dem beskriver (kommer inte ihåg), sen då man hittat "skatten" tror jag att dem vill att man ska säga det till dem också så att dem kan ta bort det från sidan. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Tävlingar.se fungerar utmärkt om man vill tävla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 http://tavla.se/ är bra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Vi säger så här. Det finns en "skatt" på typ 500 spänn någonstans i till exempel Stockholm, då visar dem en bild som oftast brukar vara typ mellan ett par skyltar eller liknande också kanske dem beskriver (kommer inte ihåg), sen då man hittat "skatten" tror jag att dem vill att man ska säga det till dem också så att dem kan ta bort det från sidan. Typ. Jahaa.. så man måste hitta den IRL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Jahaa.. så man måste hitta den IRL? Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Jahaa.. så man måste hitta den IRL? Japp, och när du funnit den får du pengarna. Kanon, om man är bra på att lista ut var skatten kan finnas samt bor i närheten av platsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Mohaha, har ställt upp i en jävla massa skit nu. Vinner jag inte skyller jag på... Wu Zi Mu (Only kiddin' matey ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Blöh. EDIT: Redigerad 12 mars, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts