Jump to content

Tävlingstopicen

darkjak
 Share

Recommended Posts

Den här topicen är till för att informera andra på GTAsajten om diverse tävlingar.

För att tävlingen ska få postas här måste den uppfylla särskillda krav:

1) Tävlingen ska vara gratis, eller sammanbunden med inköp av särskilld vara

2) Vinsten ska kunna värderas i pengar, och uppnå ett värde på minst 500 kronor

3) Den särskillda vinsten måste vara betydligt mycket mer värd än varan som tävlingen är sammanbunden med. Alltså inget "Köp en bil så får du chansen att vinne en femdagars resa".

4) Vanliga lottävlingar gälls inte

Mitt bidrag är: Felix tomatketchup.

Etiketten är tom på många flaskor. Det är tänkt att du ska rita något på etiketten, som sedan ska skickas in (etiketten, inte flaskan). Vinner du så kommer etiketten att hamna på alla felix ketchuplaskor, och du vinner fem tusen kronor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag förstår verkligen inte alls vad som menas? Vad är det man ska göra?

Vi säger så här. Det finns en "skatt" på typ 500 spänn någonstans i till exempel Stockholm, då visar dem en bild som oftast brukar vara typ mellan ett par skyltar eller liknande också kanske dem beskriver (kommer inte ihåg), sen då man hittat "skatten" tror jag att dem vill att man ska säga det till dem också så att dem kan ta bort det från sidan. Typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi säger så här. Det finns en "skatt" på typ 500 spänn någonstans i till exempel Stockholm, då visar dem en bild som oftast brukar vara typ mellan ett par skyltar eller liknande också kanske dem beskriver (kommer inte ihåg), sen då man hittat "skatten" tror jag att dem vill att man ska säga det till dem också så att dem kan ta bort det från sidan. Typ.

Jahaa.. så man måste hitta den IRL?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor