DrStupid Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Jag citerar från Gamereactor. Jag tänkte inleda den här nyheten med att understyrka att detta inte är något aprilskämt. Det är några veckor kvar tills dess. Hursomhelst, så har Rockstar, mest kända för spel som Grand Theft Auto, Manhunt, Midnight Club och Bully, utannonserat sitt första spel till Xbox 360. Det heter Table Tennis och är helt sonika ett pingisspel! Vi är chockade och spelvärlden vet inte riktigt om det är menat som ett skämt... I vilket fall som helst så kan spelet bli bra i all sin enkelhet när det släpps den 26:e maj. Det kommer åtminstone inte vara lika dyrt som andra Xbox 360-spel utan landa på cirka 400 kronor i butiken. Vi återkommer när vi har mer information och bilder. Ja... ett pingis spel, har Rockstar förlorat vettet eller är det helt enkelt ett grymt smart drag. Disskutera här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Shockad! Jag tror Rockstar försöker skämta med Jack Thomson? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Kanske ett våldsamt pingisspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 6 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Kanske ett våldsamt pingisspel? Hehe! låter troligt. Hoppas man kan skjuta pingisbollen hårt in i motståndarens öga, då måste jag skaffa spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Shockad! Jag tror Rockstar försöker skämta med Jack Thomson? WÖRD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Usch våldsammaste spelet ever!!! Man slår ju fan på en kula!!!! Det där kommer nog Jack Thompson att hacka jävlit mycke på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Hehe! låter troligt. Hoppas man kan skjuta pingisbollen hårt in i motståndarens öga, då måste jag skaffa spelet! ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Oj-oj-oj! Hoppas det kommer till PC! Kan bara längta tills moddare sätter tänderna i det spelet!! Nejvars, sportspel suger. Och ska man spela nåt så ska det vara tillverkat av Electronic Arts. så det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Har alltid velat ha ett pingis-spel Synd bara att jag inte har nån 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Har alltid velat ha ett pingis-spel Synd bara att jag inte har nån 360. Och det leder till att, du alltid velat ha en 360.. Right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Har alltid velat ha ett pingis-spel Synd bara att jag inte har nån 360. Skaffa en dah.. helt klart värt pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Ser iaf ut å va bra(för å va ett pingisspel that is).då menar jag enligt bilderna som dibel la in. men jag trodde aldrig rockstar skulle ge sig in på sportspel. speciellt inte PINGIS!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 ... Lol Boll på dig Men men jag läste nånstans om detta, men vem vet, det kanske kan bli kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Kanske ett våldsamt pingisspel? Då måste jag skaffa det (om det kommer till PS)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Det här känns inte riktigt som Rockstars stil... Vad har dem fått för sig egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adsky Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 WTF??? Haha pingis spel joo de kan väll funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts