Colan K Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Vetefan...de bara försvann. Filerna blev cp och fungerade inte mer *** va störande hahahaha ... erm.. det är lite kul har massor med shit på min dator, tänk om mesta hade bara slutat funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 8 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 *** va störande hahahaha ... erm.. det är lite kul har massor med shit på min dator, tänk om mesta hade bara slutat funka Det enda som suger mest är att filerna tillsammans var över 650mb Okej, jag kan ladda ner det igen men faaaaa....palla vänta i 2 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Det enda som suger mest är att filerna tillsammans var över 650mb Okej, jag kan ladda ner det igen men faaaaa....palla vänta i 2 timmar. Tar ju inte tid så att ladda ner det, mer att söka upp alla låtar igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Lyssnar på Pantera ibland. Just nu är det Pantera - Hellbound. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 En film med Dime: Dimebag tribute video... Jävligt fin och bra gjord, alla borde se! EDIT: Bilder på hans grav. HÄR! Den var ju sjukt snygg. Graven. Jag gillar inte Pantera så mycket iaf, Floods är rätt skön med sången, men annasr gillar jag inte dom överdrivet mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Curly lyssnar, Curly lyssnar! Vad får jag för nåt nu? Jag vill inte ha tomtekuk bara så att ni vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Curly lyssnar, Curly lyssnar! Vad får jag för nåt nu? Jag vill inte ha tomtekuk bara så att ni vet. Du får höra fin musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts