Roxxy Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Är det någon mer än mig som lyssnar på Pantera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Se signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Hört någon låt, tyckte det var ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Har hört ett par låtar, Cemetery Gates är verkligen otroligt skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Nice Fin signatur där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Nice Fin signatur där Tackar... Ja jag älskar Pantera.. Jävligt skön gitarr och trummor med det är ju tack vare Dime och Hans broder Vinnie. Jävligt sorgligt att Dime skulle bli mördad, han var ju en av världens bästa gitarrister. R.I.P Dime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Amen på Emil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Tackar... Ja jag älskar Pantera.. Jävligt skön gitarr och trummor med det är ju tack vare Dime och Hans broder Vinnie. Jävligt sorgligt att Dime skulle bli mördad, han var ju en av världens bästa gitarrister. R.I.P Dime. Varförb lev han mördad? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Varförb lev han mördad? :'( Psykfall fick in ett vapen på ett gig och sköt dime + några andra...jävla fittsäkerhet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Varförb lev han mördad? :'( Som Chilgr sade... Men jag har för mig att han pyskot trodde att Dime hade stulit hans riff och grejer eller var det texter.. inte säker.. Sen finns det någon annan som säger att det var för han lämnade Pantera och bildade Damageplan.. Men hur som helstär det jävligt sorgligt. Vilka är era favoritlåtar då? Mina är väl: Cowboys from hell (självklart.) Walk. Becoming. Hollow. 5 minutes alone. Floods. Shedding skin. I'm Broken. Planet caracan (black sabbath cover). Cemetery gates. (också självklart) Sen en hel del andra som jag inte orkar räkna upp... Dimebag kommer nog allitd att vara min största förebild när det gäller gitarr.. Och hans sätt att vara också. R.I.P som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Japp, frenz, detta är vad jag med hört... Orkade bara inte gå in på det... fyfan asså...minns första gången jag såg dimebag i en metalhammer tidning...fan vad jag ville ha rött skägg då! Har dock inte blivit så mkt pantera för mig ändå... han är mer min förebild då Dean är mitt favoritmärke på gitarrer/basar...men en del har man ju hört... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) En film med Dime: Dimebag tribute video... Jävligt fin och bra gjord, alla borde se! EDIT: Bilder på hans grav. HÄR! Redigerad 7 mars, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Kollade ungefär på halva med full koncentration... sne kom jag på att det bästa sättet att hedra en rocker är att skaka på huvudet frenetiskt åt olika håll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Mina favoritlåtar är : Domination Heresy Fucking Hostile Cowboys from hell Walk (!) Cemetery Gates .........men va faaaaaaaaaaaaaaaaan! Jag tappade bort 140 låtar från Pantera just nu! Kuk! :'( :'( :'( :'( :'( Oh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Cowboys from hell We're taking over this town Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 AAaah! Tack Emil för att du skickade min kära lilla "Yesterday don't mean shit!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 8 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Fatta så jävla ledsen jag är nu. 140 låtar från Pantera bara försvinner :'( Har några låtar kvar men ändå... Redigerad 8 mars, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Fatta så jävla ledsen jag är nu. 140 låtar från Pantera bara försvinner :'( Har några låtar kvar men ändå... "Tappa bort"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 8 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 "Tappa bort"? Vetefan...de bara försvann. Filerna blev cp och fungerade inte mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts