The Dude Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Kanske borde testa Kopparbergs, hur många procent är det? Är det tillräckligt lite för att man ska få köpa den själv? Hur som helst så är päron den enda goda varianten av cider. För länge sen, på mellanstadiet, kunde vi utan problem köpa 2,25:or cider på ICA men det verkar tydligen ha ändrats, tror det är 18 på både det och lättöl nowadays. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Hur som helst så är päron den enda goda varianten av cider. Då har du inte provat kopparbergs skogsbärs cider. Den är god! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Då har du inte provat kopparbergs skogsbärs cider. Den är god! Nej, hade nästan börjat tro att det bara fanns Fläder, Äpple och Päron. Fläder är väl inte dålig direkt, men efter ett tag vill jag verkligen inte dricka mer, och jag har aldrig riktigt gillat äpplen. Men Skogsbär lät gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Cola. Festis är gay men jävligt gott också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 (redigerad) Cola. Festis är gay men jävligt gott också Vad är som som är så "gay" med Festis? Mmm, Festis är hur gott som helst, på bio är Festis Cactus & Lime det enda rätta. Redigerad 10 mars, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Vad är som som är så "gay" med Festis? Mmm, Festis är hur gott som helst, på bio är Festis Cactus & Lime det enda rätta. Namnet är iaf gay med "festis" påminner om fjortis.. fast det är inte lika gay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Vote: Energidryck (Powerade, Jolt, osv.) Någon som vet ett riktigt billigt ställe där man kan köpa energidricka? Red Bull kostar ju 12 kr för 25 cl Willys 89 +pant för 24 powerkings Köpte det idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Med ett ryck drar jag upp den här tråden lite snabbt. Kom på en sak jag glömde skriva om senast det begav sig. Ett tips till alla oss cider entusiaster, något för Vice.! Xider Redigerad 25 mars, 2006 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Vote: Mjölk(drycker). därav milkshake är min stora favorit! Men det allra godaste i dryck-väg jag har kommit är drinkarna som jag fick på Ritz (hotell) i London Det borde va förbjudet med så goooooda drinkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Vote:vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FishShit Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Jolt cola..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts