aikjonas12 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Läsk. En riktigt kall cola (alternativt fanta går bra) är så... mm vatten känns mer som en förnöden het bara. Inte alltid gått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Vote: Te. Fast cider och läsk är skitgott det med, men det dricker jag knappt på vardagar, så det blir te mer ofta. Har knappt druckit nåt sedan jag var sjuk dock. Nåja, det kommer väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Öl ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Varför röstade du inte på det då? Gjorde jag väl? Eller har jag börjat bli senil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Äckel is skit får en beskrivning, men "sprit". Ok, Sprit. Röstar iaf på sprit. dock inte ren sprit, utan groggar och drinkar. Dessa godbitar. Har aldrig druckit sprit och kan inget om det. So there. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Coca cola. Coca cola. Coca cola. Enda rätta. Tänk om det hade stavats Ända retta. Det hade varit roligt. Inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Läsk röstade jag på. Tätt följt av Energidryck. Snudd på målfoto faktiskt. Men sen tänker man efter: Sommar, man är på stranden med en iskall läsk, tjejerna är snygga, och det gör absolut ingenting om man spiller i sanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Jag fattar inte att det inte finns några kaffe drickare!! Alla här är väl över 12 typ å jag börja dricka när jag va 11. så vaffö röstar nästan ingen på kaffe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Jag fattar inte att det inte finns några kaffe drickare!! Alla här är väl över 12 typ å jag börja dricka när jag va 11. så vaffö röstar nästan ingen på kaffe? Det är gott, men det är inte godast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Det är gott, men det är inte godast. Ok, kanske dr pepper kan va goare. Men ä man beroende så ä man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 E 14 år å driker inte kaffe. de e fan inte gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Läsk FTW! Ser ut som the läsk vinner Brukar ni dricka det på vardagarna? Jag köper kanske en pepsi vartannan vecka eller nåt sånt. Hålla sig till fredag FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Mjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Svårt att gissa ? REEEETAAAAARD!!! Coca-cola såklart, dricker för mycket för den delen, ska ta lite rast från det. ca 2 liter cola per dag är inte så nyttigt Vote : dryck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Läsk FTW! Ser ut som the läsk vinner Brukar ni dricka det på vardagarna? Jag köper kanske en pepsi vartannan vecka eller nåt sånt. Hålla sig till fredag FTW! Nej vanligtvist inte, men det händer att man köper en burk i skolan ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Svårt att gissa ? REEEETAAAAARD!!! Coca-cola såklart, dricker för mycket för den delen, ska ta lite rast från det. ca 2 liter cola per dag är inte så nyttigt Vote : dryck 2 liter per dag! Men då är det nog lite lättare att trappa ner först. Typ att bara dricka en burk om dagen och sedan inget (oj nu lät det som den där nicorettereklamen). Men hur fan pallar du 2 liter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Vote : Öl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 2 liter per dag! Men då är det nog lite lättare att trappa ner först. Typ att bara dricka en burk om dagen och sedan inget (oj nu lät det som den där nicorettereklamen). Men hur fan pallar du 2 liter? Det är ju inte svårt om man drar ut på det? På en fredagskväll kan jag lätt få i mig en cola 1.5 liter. Bara ta en halvliter på dagen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Vote:läsk/pepsi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Äppelcider från Konsum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts