CurunirOfValinor Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Varför detta intress av Te? Tycker du verkligen att det är så gott? Jag dricker en del på vintern men du verkar vara en "riktig" te drickare. Favorit Tet är "Semester" sjukt gott, men dricker det inte ofta. Vilken sort är det du dricker som du tycker är så fantastiskt? Dem flesta sorter som jag har druckit är fantastiska, däremot lessnar man ju såklart på dem om man dricker samma i flera veckor. Däremot gillar jag inte grönt te. Du tycker ju till exempel att "Semester"-te är sjukt gott, det är bara så att jag tycker att en massa andra smaker är sjukt goda också, typ. Reve: Det håller jag verkligen med om, kall mjölk och helst nybakade kanelbullar är hur gott som helst. Redigerad 6 mars, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Das Vote: Varm ska den vara. Iallafall på morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Kan inte föreställa mig någon godare dryck än Koff 5.2 Vote: Öl .mmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Saft beats the crap outta evrythan'. http://static.swebits.org/pic//smilies/baby.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Hur mycket kostar ett flak powerking på willys? Hur många är det, 24 st eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Det är bara TVÅ, inkluderat mig, som röstat på te. Dagens dårar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Det är bara TVÅ, inkluderat mig, som röstat på te. Dagens dårar. Det är för erotiskt för mig. Vote: Mineralvatten... inget går upp mot ett glas iskall Ramlösa på sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 VOTE: läsk.. men öl går också bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Dem flesta sorter som jag har druckit är fantastiska, däremot lessnar man ju såklart på dem om man dricker samma i flera veckor. Däremot gillar jag inte grönt te. Du tycker ju till exempel att "Semester"-te är sjukt gott, det är bara så att jag tycker att en massa andra smaker är sjukt goda också, typ. Reve: Det håller jag verkligen med om, kall mjölk och helst nybakade kanelbullar är hur gott som helst. Jag har druckit Irish Cream I 5 månader snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Vote: Energidryck (Powerade, Jolt, osv.) Powerade och Gainomax Vanilj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Well, öhm, typ, te, espresso och cappuchino samt chaite med skummad mjölk och en massa tjoller (ni vet..). Den (listan) är nog även relativt rankningsordnad, too (dvs. att dryckerna nämns i den ordning jag föredrar dem). Redigerad 6 mars, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Well, öhm, typ, te, espresso och cappuchino samt chaite med skummad mjölk och en massa tjoller (ni vet..). Den (listan) är nog även relativt rankningsordnad, too (dvs. att dryckerna nämns i den ordning jag föredrar dem). . cappuchino irish cream? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Eh, okej, te är jäkligt gott det också. All rights till dig, Cyprez. Morsan bjöd nämligen nyss på grönt, gott te. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Äckel is skit får en beskrivning, men "sprit". Ok, Sprit. Röstar iaf på sprit. dock inte ren sprit, utan groggar och drinkar. Dessa godbitar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Saft / Iste (inklusive Mer, Festis osv.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Mjölk ska det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Vatten FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Iste FTW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Iste FTW. Varför röstade du inte på det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Cider har jag äntligen bestämt mig för! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts