Jump to content

Vilken är din favoritdryck?

skribb
 Share

Vilken är din favoritdryck?  

139 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Varför detta intress av Te? Tycker du verkligen att det är så gott? Jag dricker en del på vintern men du verkar vara en "riktig" te drickare.

Favorit Tet är "Semester" sjukt gott, men dricker det inte ofta. Vilken sort är det du dricker som du tycker är så fantastiskt:P

Dem flesta sorter som jag har druckit är fantastiska, däremot lessnar man ju såklart på dem om man dricker samma i flera veckor. Däremot gillar jag inte grönt te. Du tycker ju till exempel att "Semester"-te är sjukt gott, det är bara så att jag tycker att en massa andra smaker är sjukt goda också, typ. :P

Reve: Det håller jag verkligen med om, kall mjölk och helst nybakade kanelbullar är hur gott som helst.

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 130
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Dem flesta sorter som jag har druckit är fantastiska, däremot lessnar man ju såklart på dem om man dricker samma i flera veckor. Däremot gillar jag inte grönt te. Du tycker ju till exempel att "Semester"-te är sjukt gott, det är bara så att jag tycker att en massa andra smaker är sjukt goda också, typ. :)

Reve: Det håller jag verkligen med om, kall mjölk och helst nybakade kanelbullar är hur gott som helst.

Jag har druckit Irish Cream I 5 månader snart. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, öhm, typ, te, espresso och cappuchino samt chaite med skummad mjölk och en massa tjoller (ni vet..).

Den (listan) är nog även relativt rankningsordnad, too (dvs. att dryckerna nämns i den ordning jag föredrar dem).

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor