aKi Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Cola, Öl, Cider och Loka björnbär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Läsk. Blev lite förvånad när jag läste att det var skribb som gjort topicen. Som sagt. Jag hade tråkigt. Detta var alltså ett undantag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Energidrycker är skitgott Ska köpa en platta på fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Läsk, hade kunnat ta juice också men även ifall jag dricker juice oftare så gillar jag nog ändå dricka(läsk, vad fan ). VOTE: "Läsk" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Har inte läst alla alternativ...men röstade på vatten! utan tvekan!' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Vart fan är mjölken? Bara för du missade den exotiska drycken så nullade jag. Fast jag hade inte tänkt rösta på den om den fanns med. Bara för protest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Läsk - Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Fin-öl, utan tvivel. Redigerad 6 mars, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Cola för mig då Helst pepsi men det spelar inte så jättestor roll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Läsk, mjölkdrycker, energidrycker, saft, juice, cider. Kan inte bestämma mig. Får återkomma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Vote: Läsk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Godaste ölen: Nils Oscar Kalasjulöl http://www.tradeland.se/NyaTradeland/Images/nilsoscar.png MMMMM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Dricka (Dr.Pepper ) FFS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Läsk, öl och vatten är alla goda drycker. Valet blir nog läsk i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Kall mjölk och nått annat gott är det bästa som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Godaste ölen: Nils Oscar Kalasjulöl http://www.tradeland.se/NyaTradeland/Images/nilsoscar.png MMMMM Fin flaska. Är ölen svart eller är det glaset (antar att det är glaset, men men)? Glöm det, såg på länken att den var bärnstensfärgad. GTApimpfoolife: Vad fan snackar du om? Jag tog förgivet att mjölk ingick i mjölkdrycker. Redigerad 6 mars, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 VOTE läsk coca cola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 GTApimpfoolife: Vad fan snackar du om? Jag tog förgivet att mjölk ingick i mjölkdrycker. Auauagh FUCK! Aja, jag röstar väl på läsk då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Kan inte föreställa mig någon godare dryck än Koff 5.2 Vote: Öl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Auauagh FUCK! Aja, jag röstar väl på läsk då. Försent.. du nullade! Vote: Mjölkdrycker, går att dricka i alla lägen. Andra plats: läsk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts