Vice. Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Te och Cola ligger på delad förstaplats för mig, men om jag hade blivit tvungen att sluta dricka en av dem så hade det varit Cola, så jag röstar på te. Varför detta intress av Te? Tycker du verkligen att det är så gott? Jag dricker en del på vintern men du verkar vara en "riktig" te drickare. Favorit Tet är "Semester" sjukt gott, men dricker det inte ofta. Vilken sort är det du dricker som du tycker är så fantastiskt? Redigerad 6 mars, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 1. Energi dryck!!! 2. O'Boy 3. Öl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Vatten i all ära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Vatten i all ära. Vatten är inget man gillar. Vatten är smaklöst. Däremot så släcker det törsten förbannat bra då man är törstig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Dr Pepper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 VOTE: Läsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Te och Cola ligger på delad förstaplats för mig, men om jag hade blivit tvungen att sluta dricka en av dem så hade det varit Cola, så jag röstar på te. Cider är gott också, älskar Herrljungas cider. Men jag är inte tokig i cider. Wörd. Herrljunga Cider är gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Vatten är inget man gillar. Vatten är smaklöst. Däremot så släcker det törsten förbannat bra då man är törstig. Det är något jag tänkt på, när man smaksätter en dryck. Utgår man ifrån att vatten är "noll" i smak och smaksätter därifrån? Samma med parfymer, om vanlig luft är "noll" där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Vatten är inget man gillar. Vatten är smaklöst. Däremot så släcker det törsten förbannat bra då man är törstig. Jag fattar din poäng, men skall man vara petig så är det faktiskt inte det. Bla. kalkhalten gör att det smakar olika. Här i Lund tex. har vi gott friskt vatten. Men åker vi ut till Victorias morsa i Vellinge så smakar det förfärligt. Det är så hemskt så jag har alltid med mig en dunk vatten hemifrån om vi stannar där länge. Det är för de har grymt mycket kalk i sitt vatten där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Mjölk!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Mjölk!!!!!!!!!!!!!!! W0RD ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Läsk. Blev lite förvånad när jag läste att det var skribb som gjort topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Jag fattar din poäng, men skall man vara petig så är det faktiskt inte det. Bla. kalkhalten gör att det smakar olika. Här i Lund tex. har vi gott friskt vatten. Men åker vi ut till Victorias morsa i Vellinge så smakar det förfärligt. Det är så hemskt så jag har alltid med mig en dunk vatten hemifrån om vi stannar där länge. Det är för de har grymt mycket kalk i sitt vatten där. Vi ölänningar, som bor på en ö som består i stort sett av kalksten, har en hel del kalk i vattnet. Men dock har jag inga problem med att dicka det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 1. Energi dryck!!! 2. O'Boy 3. Öl Tagit öl från pappa eller? Du är 13 år... @OT: PEPSI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Ett glas vatten med lite citronsaft (men inget socker) är riktigt härligt att släcka törsten med, mjölkdrycker är inte heller fel men godast är ju ändå en iskall öl. Vote: Öl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Tagit öl från pappa eller? Du är 13 år... @OT: PEPSI. Sluta, han är faktiskt stor ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Kaffe is the shit! svart skare va åsså. ...aj häv a fing får nigga-koffi (lol) men dricker man läsk så skare va dr. pepper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Sluta, han är faktiskt stor ! Förlåt. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Cola och öl är goeettttt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts