skribb Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Har redigt tråkigt plus att jag är jävligt törstig så jag passade på att göra en omröstning. Rösta på Detta är del ett i en serie enkäter som jag tänkte göra. Del 2 kommer att vara en uppföljare till denna, så med andra ord, om t.ex kaffe vinner, så kommer nästa enkät att ställa frågan "vilket är ditt favoritkaffe?". Redigerad 6 mars, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Damn, röstade på sprit. Trodde det stod Sprite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Vatten Gillar dock sprit och juice mycket också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Ramlösa naturell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Vote: Cider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Dricka (Dr.Pepper ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Gillar själv det mesta på listan. Men får lägga rösten på läsk då det är det jag oftast dricker (Coca Cola i synnerhet). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Jag tycker om äckel-is som smakar SKIT (Slurpee, Slush Puppy, Granita osv.). Men läsk är också gott. Så jag röstade på läsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Efter min uträkning så dricker jag runt 900 koppar té varje år. Té... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Vote: Energidryck Hade dock svårt att bestämma mig mellan läsk , Energidryck och Cider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Ska jag partaja som attan, svänga höfterna till Sven ingvars så är det helt klart mansdrycken cider som gäller. Ska jag bara sitta och jäsa och kolla någon bra film och äta god mat då är det... Oxå cider som gäller. Men ska man... Äsch, det är cider för hela slanten. Vote: Cider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Damn, röstade på sprit. Trodde det stod Sprite Hursomhelst så röstade jag på äckel-isen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 WATER RULES ! ! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Cider är något jag verkligen diggar. Far min brukar köpa Kopparbärs cider från Tyskland när han är där några gånger i månaden. Har just nu 1 låda kvar av den han köpte senast, Lime/Kaktus 4,7%, smakar rätt så nice. Smakar dock väldigt, väldigt sött efter ett par stycken. *Edit* Kom just på mig själv att sitta här och hälla i mig Cola så det är dom två saker jag dricker mest. Vote: Cider Redigerad 6 mars, 2006 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Cola och öl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Läsk. Oftast CocaCola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Tog Kaffe men Öl är också en favorit...men man får ju bara en röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Vote: Saft-is som smakar JÄTTEGOTT (Slurpee, Slush Puppy, Granita osv.) Fast MER och Festis är gott också. Speciellt med en vurre(korv that is).. Smask! Redigerad 6 mars, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Te och Cola ligger på delad förstaplats för mig, men om jag hade blivit tvungen att sluta dricka en av dem så hade det varit Cola, så jag röstar på te. Cider är gott också, älskar Herrljungas cider. Men jag är inte tokig i cider. Redigerad 6 mars, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Kaffe. Helst svart som fan utan nått. Men en varm sommardag ä de gott me en bira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts