Foo Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Som sagt jag är med i en tävling med chans att få min design på MCdonalds kaffemuggar. Om ni vill får ni mycket gärna rösta på mitt bidrag... Alla som gör det ska få en varm & gó kram ^^ OBS rösten måste bekräftas genom ett mail du får RÖSTA Redigerad 6 mars, 2006 av Foo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Är det du som gjort den där tidningsbilden? Och den skall ev. vara på alla Mcdonald´s caffemuggar? Klart man hjälper dig. Röstat på dig! Edit: Man måste tydligen "aktivera sin röst" genom att klicka på mailet som skickats till dig. Var nära att missa det... Redigerad 6 mars, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Är det du som gjort den där tidningsbilden? Och den skall ev. vara på alla Mcdonald´s caffemuggar? Klart man hjälper dig. Röstat på dig! Edit: Man måste tydligen "aktivera sin röst" genom att klicka på mailet som skickats till mig. Var nära att missa det... Stämmer finfint ja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Sådär nu har du fått min röst, lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Nu har du min röst också! Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Vad gör man inte för Gta-sajtens medlemar? En röst av mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 En röst av mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Givetvis får du en röst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Tänk om alla skulle starta en sån här tråd för varje tävling dom är med i... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts