oskaroskar Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Vad tyckte du? Vann rätt personer en Oscar? Tycker verkligen att 'Crash' förtjänade att vinna bästa film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Jag tänkte kolla men det var ju kanal 5 som sände så jag kunde inte se. Det var lite synd. Så just nu har jag ingen koll på vem som vann vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Alla vinnarna från Oscarsgalan: Film: ”Crash” Regi: Ang Lee ”Brokeback Mountain” Huvudroll: Reese Witherspoon ”Walk The Line” Huvudroll: Philip Seymour Hoffman ”Capote” Biroll: Rachel Weisz ”The Constant Gardener” Biroll: George Clooney ”Syriana” Manus: ”Crash” Manus Efter Förlaga: ”Brokeback Mountain” Foto: ”En Geishas Memoarer” Musik: ”Brokeback Mountain” Sång: ”It's Hard Out Here For a Pimp” Icke Engelskspråkig: ”Tsotsi” Klippning: ”Crash” Animerad: ”Wallace & Gromit - Varulvskaninens Förbannelse” Dokumentär: ”Pingvinresan” Kort Dokumentär: ”A Note of Triumph” Animerad Kortfilm: ”The Moon And The Son” Kostym: ”En Geishas Memoarer” Smink: ”Narnia - Berättelsen om Häxan Och Lejonet” Scenografi: ”En Geishas Memoarer” Sound Mix: ”King Kong” Sound Editing: ”King Kong” Specialeffekter: ”King Kong” Kortfilm: ”Sixshooter” BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 [O][T],Mar 6 2006, 06:58] Alla vinnarna från Oscarsgalan: *Alla vinnarna från Oscarsgalan* BOT Okej, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Brokeback förtjänade verkligen de priser den fick och likaså Crash, jag älskar Crash. Tyckte personligen att Felicity Huffman skulle ha vunnit bästa skådespelerska istället för Reese Witherspoon men det var nog inte den sista bra filmen med Felicity. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts