Arman Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Jag tycker det är fint med lite snö tabeller och knappar, men är inte det lite ute nu? PS: Klagar inte arman jayleno88@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Nejdå, det kom ett stort lass med ny snö idag (iaf här). Jag tror den största delen av Sverige är åtminstånde lite snötäckt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 inte här :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Nejdå, det kom ett stort lass med ny snö idag (iaf här). Jag tror den största delen av Sverige är åtminstånde lite snötäckt självklart...det är det ju alltid men vintern är slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 självklart...det är det ju alltid men vintern är slut Är vintern slut i januari?? Skulle inte tro det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Är vintern slut i januari?? Skulle inte tro det... Jo i Göteborg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Jo i Göteborg! Exakt... Ni bor ju uppe i norr eller...där är det ju alltid snö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 här uppe i heby har vi typ snö till början av mars, inte hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts