Adriian Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Igår köpte jag Battlefield 2: Modern Combat till PS2. Det visade sig vara riktigt kul! Nu undrar jag om det är någon som spelar detta online, och vad den personen då heter. Använd också denna tråd som den officiella BF2: MC-tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag har BF 2 : MC Köpte det i mellandagarna, lirade en bit in i spelet men har slutat. Jag slutade med Ps2 helt och hållet, men kanske ska börja lira Modern Combat igen, blev sugen när jag läste din post i Vardagssnack ^^, Har dock aldrig testat online, men jag ska göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag har BF 2 : MC Köpte det i mellandagarna, lirade en bit in i spelet men har slutat. Jag slutade med Ps2 helt och hållet, men kanske ska börja lira Modern Combat igen, blev sugen när jag läste din post i Vardagssnack ^^, Har dock aldrig testat online, men jag ska göra det. OK. Säg till när du börjar med online och vad du heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Spelade det förut, tyckte det sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Jag tror inte på FPS i konsoler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 OK. Säg till när du börjar med online och vad du heter. Jag har aldrig ens registrerat mig ^^, Men jag måste börja lira lite så jag får arbeta bort min ringrostighet, sedan är jag inte så jättebra så du är kanske bättre än mig ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 men kanske ska börja lira Modern Combat igen, blev sugen när jag läste din post i Vardagssnack ^^, Upphetsad Tänkte skaffa det, men min lilla underabara del Har hängt säg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 (redigerad) Nu har jag en fråga angående onlinedelen i detta spel... När man har spelat en stund kommer det fram en text där det står: Artillery attack activated (eller något sånt). Vad ska man göra för att använda dem? Edit: Det är ett sorts luftanfall. Edit 2: @ x_simpa_x: Jag är inte heller särkilt bra. jag köpte spelet i lördags och har spelat online i ungefär 4 timmar. Men det är kul . Redigerad 10 mars, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Nu har jag en fråga angående onlinedelen i detta spel... När man har spelat en stund kommer det fram en text där det står: Artillery attack activated (eller något sånt). Vad ska man göra för att använda dem? Edit: Det är ett sorts luftanfall. Edit 2: @ x_simpa_x: Jag är inte heller särkilt bra. jag köpte spelet i lördags och har spelat online i ungefär 4 timmar. Men det är kul . Ok, jag har lirat online 0timmar, jag har bara lirat story och låst upp vapen och sånt ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Jag ska köpa det när de kommer till X360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 11 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Jag ska köpa det när de kommer till X360 X360 verisionen ser väldigt bra ut. Synd att man inte har 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts