Didier Sachs Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag undrar när det kommer ut.. Någon som vet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag undrar när det kommer ut.. Någon som vet ? Mars 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Vad är detta för spel? Namnet verkar någolunda intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Vad är detta för spel? Namnet verkar någolunda intressant. Ursprungligen en mod till Unreal Tournament 2004 som handlar om striderna mellan tyskar och ryssar i andra världskriget. Moden vann sedan tävlingen "Make something Unreal" som utvecklarna till UT2004 utlyste om jag inte misstar mig. Och nu ska det släppas som ett eget spel. http://www.redorchestra.clanservers.com/ Edit: Väldigt realistiskt, kan tilläggas. Redigerad 5 mars, 2006 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 5 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag har nämligen Preloadat det med questeam och jag undrar när det kommer ut. För jag har kollat på lite trailer m.m om det och det verklar riktigt bra faktist. Det verkar bätttre än Callof Duty 2. Och så är det väldigt blodigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 OMG!!! Lovar och svär att jag ska skaffa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 6 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 OMG!!! Lovar och svär att jag ska skaffa det! Visst verkar det roligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Visst verkar det roligt? Japp, borde finnas et UT2004 någons stans ( ) som jag ska skaffa och sen ladda ner den där moden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts