Peskele Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Har bara köpt ifrån CD-WOW (den norska versionen), funkade skitfint. Frakten tog nästan en vecka om jag inte minns fel ifrån de gånger jag har beställt som väl är lite segt. Frakten är helt gratis om det inte kostar mer än 200 kr då det blir tull på det hela om jag inte tänker fel Vote: CD-WOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Många undersökningar nu..aja. CDON antar jag, har inte handlat men mina polare säger att det är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Jag har bara handlat från CDON så de får min röst. Tycker att de är helt ok, dock är jag lite besviken på dem då jag nyligen fick vänta 2 månader på en leverans som var "försenad" för att till sist få höra att de inte kunde leverera varan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Köper aldrig skivor på det sättet Men skulle jag köpa så blir det väl http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902&session=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts