Jump to content

Bästa skivbutik på nätet?

Bobbo Viking
 Share

Vilken nät-skivbutik föredrar du?  

35 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jo, hade tänkt att börja införskaffa diverse album med vår käre Uggla på CD och vill gärna ha hjälp med att välja rätt skivbutik så att säga. Har aldrig handlat CD-skivor över nätet utan bara spel och då har jag handlat på Webhallen och Ginza. Att välja lär väl variera med tanke på ens egna erfarenheter men rösta på och skirv gärna motivering.

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag har hört från en del att Ginza ska vara långsamma och att man ibland får trasiga varor vilket jag inte vill utsättas för.

Långsamma är de väl inte direkt. Men jag har fått trasigt fodral en gång, men aldrig något trasigt från CDON. Ginza levererar ju i papp medans CDON levererar i bubbelplast-kuvert.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har alltid gillat Ginza jag. Megastore har jag aldrig handlat ifrån och CDON misskötte mig en gång tycker jag. Nu var det ju flera år sen men när jag skickade efter lite grejer så skulle de vänta några månader eftersom allt inte var släppt, sen dess har jag bojkottat CDON men de är nog bra egentligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor