Bobbo Viking Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jo, hade tänkt att börja införskaffa diverse album med vår käre Uggla på CD och vill gärna ha hjälp med att välja rätt skivbutik så att säga. Har aldrig handlat CD-skivor över nätet utan bara spel och då har jag handlat på Webhallen och Ginza. Att välja lär väl variera med tanke på ens egna erfarenheter men rösta på och skirv gärna motivering. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Aldrig köpt en skiva på nätet... Nullvote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Köper alltid på CDON, men kan kan bero på att jag har gratis frakt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Köper alltid på CDON, men kan kan bero på att jag har gratis frakt där. Csn kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Csn kort? Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 CDON tycker jag är mysig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Har aldrig haft problem med Ginza jag... men ibland är CDON billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Sökte på den produkten jag är ute efter på PriceRunner. Priserna är likadana på alla tre sidor så på den punkten är det lugnt. Men jag har hört från en del att Ginza ska vara långsamma och att man ibland får trasiga varor vilket jag inte vill utsättas för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Köper aldrig skivor men jag köper film och spel på CDON ibland. Trevlig butik med snabba leverenser och vettiga fraktpriser. Redigerad 5 mars, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag förderar att ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag förderar att ladda ner. Hur trevligt är en bränd, tråkig skiva jämfört med en fin orginal-platta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Hur trevligt är en bränd, tråkig skiva jämfört med en fin orginal-platta? Det är innehållet som räknas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 CDON har låg frakt, eller gratis frakt om du nu har ett CSN-kort, och snabba leveranser. Dom få gånger jag nu köper över internet så är det från dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Hur trevligt är en bränd, tråkig skiva jämfört med en fin orginal-platta? För mig är det viktigaste vad som är på skivan. Vote: Ginza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Det är innehållet som räknas Ljudet herre, ljudet. Det går inte att jämföra ett ljud på en "riktig" och en bränd. Så stor skillnad är det på kvalité. Det är viktigast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Ljudet herre, ljudet. Det går inte att jämföra ett ljud på en "riktig" och en bränd. Så stor skillnad är det på kvalité. Det är viktigast. Eh, det kan väl vara lika bra ljud bränt som på originalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Eh, det kan väl vara lika bra ljud bränt som på originalet. Det kan va. Men då måste man ju ha en riktigt bra bränningskiva, och det roliga är att en sådan kan kosta minst lika mycket som ett original. Kanske inte riktigt, men nästan nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Men jag har hört från en del att Ginza ska vara långsamma och att man ibland får trasiga varor vilket jag inte vill utsättas för. Långsamma är de väl inte direkt. Men jag har fått trasigt fodral en gång, men aldrig något trasigt från CDON. Ginza levererar ju i papp medans CDON levererar i bubbelplast-kuvert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Det ser ut som att CDON får bli mitt nya varuhus så fort jag fått tillräckligt med pengar. Tack till alla som har skrivit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Har alltid gillat Ginza jag. Megastore har jag aldrig handlat ifrån och CDON misskötte mig en gång tycker jag. Nu var det ju flera år sen men när jag skickade efter lite grejer så skulle de vänta några månader eftersom allt inte var släppt, sen dess har jag bojkottat CDON men de är nog bra egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts