Spaceholder999 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Tjubadu! Det var ett tag sen jag posta här, tycker det är dags igen. Är det någon mera än jag som avgudar Reagge-legenden Peps Persson från det gyllene Skånelandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Tjubadu! Det var ett tag sen jag posta här, tycker det är dags igen. Är det någon mera än jag som avgudar Reagge-legenden Peps Persson från det gyllene Skånelandet? Ok jag skämta tycker faktiskt om han Redigerad 5 mars, 2006 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Haha Oboy äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Tjubadu! Det var ett tag sen jag posta här, tycker det är dags igen. Är det någon mera än jag som avgudar Reagge-legenden Peps Persson från det gyllene Skånelandet? Nej, har aldrig hört talas om honom. Redigerad 5 mars, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 En gammal gubbe som plinkar på en gitarr Är det inte ascoolt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Nej, har aldrig ens hört talas om honom. Hoho jag säger då det. --- Ja klart man gillar Peps! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Låtarna i stockholm boogie är sköna, men det är inget jag skulle lyssna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 En del låtar är okej, men inget jag lyssnar på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Peps Persson är skön. "Hög standard", "Lite lagom" och "Oh Boy" är ju skitsköna. Uggla har även en gjort en cover på "Hög standard" 1987 där Peps själv medverkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Robert Gustavsson gör en så klockren imitation av honom! Oh- boy! Men nej, lyssnar inte på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Robert Gustavsson gör en så klockren imitation av honom! Oh- boy! Men nej, lyssnar inte på honom. Haha, jo, i "Allsång på Skansen". Det var ganska festligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Har några få låtar av honom som man lyssnar på ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jadå, diggar hans musik.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Haha, jo, i "Allsång på Skansen". Det var ganska festligt. Yeah. Såg du att Gustavsson tappade knappen på baskern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spaceholder999 Skrivet 6 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 ''Lite grann från ovan'', ''Oh Boy!'' och ''Sicket Elände'' är ju hans bästa (Av dom jag har hört)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) OT: Jag har hans autograf Pappa var på nån Blueskväll där Peps spelade och då frågade pappa om han kunde skriva en. Så nu har jag den... Edit: Stavfel Redigerad 6 mars, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Tjubadu! Det var ett tag sen jag posta här, tycker det är dags igen. Är det någon mera än jag som avgudar Reagge-legenden Peps Persson från det gyllene Skånelandet? Yey! Ännu en skåning på forumet. Men Oboy är riktigt jädra bra. Speciellt när han sjöng duett med "sig själv" på allsång på skansen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Självklart diggar man Pepps Persson! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Han är underbar! från första chicagobluesplattan Sweet Mary Jane (jo, det är en hyllning till cannabis) från 1969, genom proggen till den moderna reggaeplattan Äntligen! från förra året. LÄTT den bästa svenska artisten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spaceholder999 Skrivet 6 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Yey! Ännu en skåning på forumet. Men Oboy är riktigt jädra bra. Speciellt när han sjöng duett med "sig själv" på allsång på skansen Haha, är faktiskt inte skåning, men man kan väl tro det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts