tojo909 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Usch va tuff du är stellhell när du hotar.. Din post bryter nog mot ett par lagar.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jo, men han är admin! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jo, men han är admin! So? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jo, men han är admin! Nej, han är moderator. Hultan är admin. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 So? Exakt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Spelar väl ingen roll... man kan ju inte hota någon till döden.. skulle jag vara ägare av detta forum skulle jag slänga ut honom och banna för all livstid.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Usch va tuff du är stellhell när du hotar.. Din post bryter nog mot ett par lagar.. Haha! nu är du dödens èdit Piaf: Spelar väl ingen roll... man kan ju inte hota någon till döden.. skulle jag vara ägare av detta forum skulle jag slänga ut honom och banna för all livstid.. Det var det dummaste jag har hört Redigerad 5 mars, 2006 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Spelar väl ingen roll... man kan ju inte hota någon till döden.. skulle jag vara ägare av detta forum skulle jag slänga ut honom och banna för all livstid.. Oj, du tar i. Tror inte att han var jätte seriös. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Han e ju precis ingen förebild till oss andra ifall han beter sej så.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Haha! nu är du dödens Tror inte han bryr sig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Han e ju precis ingen förebild till oss andra ifall han beter sej så.. Jag tror inte någon av oss har sina förebilder på gtasajten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Han e ju precis ingen förebild till oss andra ifall han beter sej så.. Vem har sagt att han är Förebild, man väljer väl förebilder själv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Ja men en moderator ser man ju upp till. Ifall han beter sej på ett sådant sätt, kan ju vi andra oxå betå oss så eller hur? det är nog inte rätt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Ja men en moderator ser man ju upp till. Ifall han beter sej på ett sådant sätt, kan ju vi andra oxå betå oss så eller hur? det är nog inte rätt.. Men kom igen nu, ser du alltid upp till poliser också.. Och dessutom skämtade han.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Ja men en moderator ser man ju upp till. Ifall han beter sej på ett sådant sätt, kan ju vi andra oxå betå oss så eller hur? det är nog inte rätt.. Jag beter mig på mitt eget sätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Ja men en moderator ser man ju upp till. Ifall han beter sej på ett sådant sätt, kan ju vi andra oxå betå oss så eller hur? det är nog inte rätt.. Ser ej upp till en moderator. Ser inte upp till hultan. Respeketerar däremot moderatorer precis som jag respekterar andra medlemmar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Ser ej upp till en moderator. Ser inte upp till hultan. Respeketerar däremot moderatorer precis som jag respekterar andra medlemmar. Eh, där kom den, äntligen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Min Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Min Ser ut som min mormor, fast ung. Coolt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Ser ut som min mormor, fast ung. Coolt. Hahah Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts