Saviic Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag undrar varför de händer så här.....JAg startar spelet och trycker på connection och skriver in min ID o pass de e väll den iden som man har på warrock sidan ?? jag trycker ok efter 3 sec blir det likadant det kommer inte fram där man ska leta servers el nåt,.. WARROCK SPELET GÄLLER DET ! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag undrar varför de händer så här.....JAg startar spelet och trycker på connection och skriver in min ID o pass de e väll den iden som man har på warrock sidan ?? jag trycker ok efter 3 sec blir det likadant det kommer inte fram där man ska leta servers el nåt,.. WARROCK SPELET GÄLLER DET ! :'( Nödvändigt med två trådar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Nödvändigt med två trådar? Jag ser bara en tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag ser bara en tråd Antecknar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Antecknar Help plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag ser bara en tråd ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 ... Ajpan också Jag kollade bara på trådnamnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Det är slut. Testningen är över. Snart ska man köpa spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts