Saviic Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 JAg undrar varför de händer så här.....JAg startar spelet och trycker på connection och skriver in min ID o pass de e väll den iden som man har på warrock sidan ?? O sen kommer den inget up ..jag trycker ok efter 3 sec blir det likadant Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 JAg undrar varför de händer så här.....JAg startar spelet och trycker på connection och skriver in min ID o pass de e väll den iden som man har på warrock sidan ?? O sen kommer den inget up ..jag trycker ok efter 3 sec blir det likadant Vilket spel? och aa just ja.. VA? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saviic Skrivet 5 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Warrock står de jo nästen om man läser noga... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Warrock står de jo nästen om man läser noga... Men du kanske ska skriva det som titel eller i början av posten. aight? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adsky Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Jag ha samma problem. men med de tålamodet jag har så tog jag bort de efter 2a försöket Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Man måste ladda ner den nya.. De e ingen beta längre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Räcker med EN tråd lille vän. Låter den andra vara kvar eftersom trådtiteln på den var så mycket bättre än denna. Closed. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts