Cyper Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Nu nära sportlovet har det varit en trend att vara förkyld värkar det som. I Torsdags hade vi två killar I klassen, och tre med mig, sedan 4 tjejer. Folk hade hosta och halsont. Förra sportlovet var jag sjuk alla dagar förutom dom två sista. Nu undrar jag, är det en myt att det är förkylningstider före lovet eller stämmer det? Ett råd till er som har halsont är att köpa Kanold's Eucalyptus-Menthol Halstabletter. Upplös dom med en jädrans varm mjölk och låt dom smälta. Jädrans effektivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag är jävligt förkyld! Har varit sjuk sen i torsdags. 40 graders feber. Men jag blev frisk idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Lite förkyld, passar ju perfekt till slutet på sportlovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag hade influensan från förra fredagen till nu i torsdags/fredags eller nåt sånt. Är fortfarande förkyld, medel (om jag måste rösta) men halsonten är borta så det är bara att jag är lite snuvig och så. Bafucin är bäst mot halsont iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Lite förkyld, passar ju perfekt till slutet på sportlovet Gör som jag kanske ska göra nästa sportlov, vara hemma sista veckan. Får sitta här nu och äta Kanold's Halstabletter tills jag blir lös I magen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Medel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Vote: Lite Lite ont i halsen och känner att jag kan bli snuvig närsomhelst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Inte nu men jag var extremt förkyld för ungefär tre veckor sedan. Jag kanske startade en trend. Redigerad 5 mars, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Var sjuk för cirka tre-fyra veckor sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Nej, inte varit på två år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Nix pix lingon fix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Lite snuvig är man nog allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Jag fick influensa veckan innan lovet. Veckan efter det hade jag ont i halsen och var förkyld. Nu är jag frisk igen Redigerad 5 mars, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Lite kanske, men inte alls mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Ja var för 2 dagar sen, nu är ja lite men inte mycket.. men man fick ju en vecka extra ledigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Nej. Men det beror på att min familj har ett sånt extremt högt immunförsvar att man blir less. Men ibland blir jag tät i näsan. Tally- freakin'- hoo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Nej hatar att vara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Lite, blev förkyld dagen innan sportlovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Medel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts