jr87 Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Jag har klarat av 76 % av spelet och har nu enligt kartan bara unique stunt jumps kvar. Kan det verkligen stämma?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 du har nog glömt något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jr87 Skrivet 28 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Men jag har ju tagit och gjort allt. någon som vet vad ja kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toxicen Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Jag har samma problem som du... jag har klarat 59% och det finns ej några uppdrag kvar... Jag har köpt alt man kan, jag har klarat alla uppdrag på varje grej. och så har jag hittat alla bilar man ska. vad gör jag nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Har ni delat ut pizza å kört ambulans och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jr87 Skrivet 29 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Måste man klara samtliga polisuppdrag, taxiuppdrag, ambulansuppdrag, pizzauppdrag för att det ska bli 100 %??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Måste man klara samtliga polisuppdrag, taxiuppdrag, ambulansuppdrag, pizzauppdrag för att det ska bli 100 %??? ja och såna siduppdrag som rc bandits och dom där rc och saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jr87 Skrivet 29 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Jag har inte klarat det taxiuppdraget där man ska köra 100 personer. Annars har ja klarat 99 %. Det är i så fall bara det jag har kvar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts