guardian Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Om jag skulle spela hockey eller innebandy skulle inte jag köpt en klubba för 70 miljoner, och skryta tills skiten pajar, istället köpt klubbor för 20 kronor för lika mycket som 70 miljoners klubban kostar och kunna knäcka 500 stycken utan att det gör något ^^ EDIT: vote: annan sort rekomenderar rusta Redigerad 5 mars, 2006 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 6 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Trean eller diablo. Vilken position är du? Om du är forward eller center så ska du ha diablo. Jag är back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 10 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Jag ska köpa en fatpipe wiz 27 90cm Assist rekommenderar den, och jag gillar fatpipe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FishShit Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Köp Mission..! Den har jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Jag är inget stort fan av Jolly, men om jag skulle välja någon av de där så skulle jag ta Diablo. Föredrar Zone, Canadien eller Fat Pipe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 11 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Jag är inget stort fan av Jolly, men om jag skulle välja någon av de där så skulle jag ta Diablo. Föredrar Zone, Canadien eller Fat Pipe. Jag ska köpa en fatpipe wiz Ska åka till assist när dom öppnar i augusti Då har dom säsongens nya klubbor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts