diarrehampus Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) 1. Diablo 2. Blaze 3. #11 Conny Vesterlund Om ni tar alternativ 4 så säg vilken Redigerad 4 mars, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Köp ett helt innebandylag istället. http://img335.imageshack.us/img335/6493/fnitzie4wi.png Seriously, ingen jävla aning. Och valen vi gör är det enda fria människan har. Låt oss inte ta ifrån dig de med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Köp ett helt innebandylag istället. http://img335.imageshack.us/img335/6493/fnitzie4wi.png Seriously, ingen jävla aning. Och valen vi gör är det enda fria människan har. Låt oss inte ta ifrån dig de med. OT : Annonsen fick mig garva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 OT : Annonsen fick mig garva! Indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jag känner ägarna på Jolly och och deras barn gick i samma klass som mig 0-9. När jag lirade var mitt lag sponsrade av Jolly med. T: #11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 1. Diablo 2. Blaze 3. #11 Conny Vesterlund Om ni tar alternativ 4 så säg vilken Har du en rosablad-fetisch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Hmm Jolly är äckliga tycker jag Även fast jag kan få en Conny Vesterlund klubba gratis för att jag känner honom. Köp en Zone klubba, dom är super sköna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 4 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Hmm Jolly är äckliga tycker jag Även fast jag kan få en Conny Vesterlund klubba gratis för att jag känner honom. Köp en Zone klubba, dom är super sköna Zone är inge sköna Jag lirar back så antingen jolly, fatpipe eller karhu Funderar på en fatpipe wiz också, men mest på en #11 Redigerad 4 mars, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Zone är inge sköna Jag lirar back så antingen jolly, fatpipe eller karhu Funderar på en fatpipe wix också, men mest på en #11 Aja men jag röstade på Vesterlund klubban Btw vad heter laget du spelar med ? Redigerad 4 mars, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 4 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Aja men jag röstade på Vesterlund klubban Btw vad heter laget du spelar med ? Tolvfors i Gävle Lirar i 89 serien som back Inte det bästa laget, eftersom vi inte har haft nån riktig målvakt Redigerad 4 mars, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Tolvfors i Gävle Lirar i 89 serien som back Inte det bästa laget, eftersom vi inte har haft nån riktig målvakt Jag lirar i Älta IF (Föredetta Fornudden IB i Stockholm) i både 91 och 90 serien. Vi har tillhört toppen men börjar tappa spelare nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 4 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jag lirar i Älta IF (Föredetta Fornudden IB i Stockholm) i både 91 och 90 serien. Vi har tillhört toppen men börjar tappa spelare nu. Ok Vi har typ 7-8 spelare varje match Fatta jobbigt att rulla på 3 backar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Seriously, ingen jävla aning. Och valen vi gör är det enda fria människan har. Låt oss inte ta ifrån dig de med. Så himla w0rd på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag hade inte köpt någon av dem, men å andra sidan spelar inte jag bandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Blaze var snyggast, därför ska du ta den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Diablo är ett bra spel så jag röstade på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 5 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Får ta och åka till assist till nästa säsong och kolla lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Trean eller diablo. Vilken position är du? Om du är forward eller center så ska du ha diablo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Finns billiga på intersport, jävligt bra klubbor. Nää men seriöst, kan inget om bandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Annat: Salming FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts