I lol Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 När jag startar min webcam på Quick Capture tar det några sekunder så kraschar hela alltihop så måste man stänga av processen och sånt.. vad är det för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Problemet? Men det är väl uppenbart?! Eller..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) När jag startar min webcam på Quick Capture tar det några sekunder så kraschar hela alltihop så måste man stänga av processen och sånt.. vad är det för fel? Låter som ett Error 40 fel... Redigerad 4 mars, 2006 av JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Låter som ett Error 40 fel... In Swedish? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Pröva att stänga ned så många processer som möjligt innan Du startar kameran. Alternativt uppdatera Dina drivrutiner. Har Du kunnat använda den förut utan problem? Eller kom det efter att Du installerat något program? BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 [O][T],Mar 4 2006, 23:03] Pröva att stänga ned så många processer som möjligt innan Du startar kameran. Alternativt uppdatera Dina drivrutiner. Har Du kunnat använda den förut utan problem? Eller kom det efter att Du installerat något program? Vet inte rikigt när det började men förut så funkade den utmärkt fast lite dålig bild kvalite för en 400 kroners cam.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Hmmm konstigt....annars kan Du ju alltid pröva att avinstallera och installera om programmet för att se om det hjälper. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 In Swedish? Error 40: Används som benämning då ett fel verkar befinna sig ca 40 cm framför bildskärmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Error 40: Används som benämning då ett fel verkar befinna sig ca 40 cm framför bildskärmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 När jag startar min webcam på Quick Capture tar det några sekunder så kraschar hela alltihop så måste man stänga av processen och sånt.. vad är det för fel? Testa installera om programmet (antar att du har Image Studio eller vad fan det heter...) och drivrutinerna till webbkameran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Testa installera om programmet (antar att du har Image Studio eller vad fan det heter...) och drivrutinerna till webbkameran. Image Studio? Det är Logitech Video. Ska prova installera om det när jag har tid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts