Jump to content

Har ballas funnits?

Share

Recommended Posts

Här har ni lite förklaringar när det gäller Bloods o Crips.

Bloods:Ökänt gäng i USA. Startade i Los Angeles som reaktion mot Crips. Bloods färg är röd.

Crips:Ökänt gäng i USA. Startade i Los Angeles i slutet av 60-talet. Deras färg är blå.

Rätta mig om jag har fel...

sry läste fel hihi

Redigerad av krayzie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 4 weeks later...
Tjenare. Är ny på forumet...

Har spelat GTA:SA i någon vecka nu eller så.

Jag undrar, hur ser gängen ut? Alltså hur ser "ballas" ut t ex? :blink:

Någon vänlig själ som vill lägga upp screenshots?

Mvh miklo!

Har tyvärr ingen bild just nu..ska se om jag kan hitta men dom som är med en..vilka det nu e =P Har iaf gröna tröjor..ska leta upp bild

EDIT:Dom vita i bakgrunden är ett gäng iaf

post-31-1144702115_thumb.jpg

Redigerad av Mariiiiie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså herregud.... tilloch börja med...balla betyder = lirare... och vem fan har fått försej att de heter GROOVE street!? ja menar herreguud d heter grove street haja. ett O .. det har stor betydelse med tanke på att groove betyder (sväng) alltså att det är "sväng" i en låt te x. hur gamla är ni här egentligen? shiiit :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså herregud.... tilloch börja med...balla betyder = lirare... och vem fan har fått försej att de heter GROOVE street!? ja menar herreguud d heter grove street haja. ett O .. det har stor betydelse med tanke på att groove betyder (sväng) alltså att det är "sväng" i en låt te x. hur gamla är ni här egentligen? shiiit :rolleyes:

Hur gammal är du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken tur. Då måste du vara tillräckligt gammal att fatta att man kan skriva en mening utan att använde ordet shiiiiit och annat tjafs. Nu går ju jag offtopic men den här tråden är ju en jävla soppa. Kolla inlägget över. :rolleyes:

Men herregud du tror du är bäst av alla på gta här va? :lol: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor