krayzie Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 (redigerad) Här har ni lite förklaringar när det gäller Bloods o Crips. Bloods:Ökänt gäng i USA. Startade i Los Angeles som reaktion mot Crips. Bloods färg är röd. Crips:Ökänt gäng i USA. Startade i Los Angeles i slutet av 60-talet. Deras färg är blå. Rätta mig om jag har fel... sry läste fel hihi Redigerad 17 mars, 2006 av krayzie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Vadå okänt det är dom största gängen i hela USA De står ÖÖÖkänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Brukar inte Bloods bära rött?? Ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Vet inte om de har funnits, men de nuvarande största gängen nu i LA är Bloods och Crips (på tal om inget ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
miklo Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Tjenare. Är ny på forumet... Har spelat GTA:SA i någon vecka nu eller så. Jag undrar, hur ser gängen ut? Alltså hur ser "ballas" ut t ex? Någon vänlig själ som vill lägga upp screenshots? Mvh miklo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Tjenare. Är ny på forumet... Har spelat GTA:SA i någon vecka nu eller så. Jag undrar, hur ser gängen ut? Alltså hur ser "ballas" ut t ex? Någon vänlig själ som vill lägga upp screenshots? Mvh miklo! Har tyvärr ingen bild just nu..ska se om jag kan hitta men dom som är med en..vilka det nu e =P Har iaf gröna tröjor..ska leta upp bild EDIT:Dom vita i bakgrunden är ett gäng iaf Redigerad 10 april, 2006 av Mariiiiie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pontus_Windu Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/9/90/GTASA_PC_gangs_GroveStreetFamilies.jpg/722px-GTASA_PC_gangs_GroveStreetFamilies.jpg Groves (de som är "goda" i spelets början) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/a/a3/GTASA_PC_gangs_Ballas.jpg/738px-GTASA_PC_gangs_Ballas.jpg Ballas http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/5/5a/GTASA_PC_gangs_LosSantosVagos.jpg/606px-GTASA_PC_gangs_LosSantosVagos.jpg Vagos http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/c/cd/GTASA_PC_gangs_VarriosLosAztecas.jpg/715px-GTASA_PC_gangs_VarriosLosAztecas.jpg Sist och minst, Varrios Los Aztecas De är dem som finns i Los Santos, den första staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Ballas är livsfarliga. Dom skjuter så fort man kommer nära! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Äh, gör bara som jag; Skjut dom innan de har hunnit döda dig bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
miklo Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Åh schysst Pontus! Tack! En nybörjarfråga. Kan man "rekrytera" dessa till sitt gäng eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skuurt Skrivet 14 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Nej,det kan man inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) Mitt fel, inget, borta Redigerad 15 april, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Åh schysst Pontus! Tack! En nybörjarfråga. Kan man "rekrytera" dessa till sitt gäng eller? Ja det kan man. Om du slår in fusket rekrytera alla. Då kan du rekrytera alla som du ser inklusive poliser och andra gängmedlemar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Asså herregud.... tilloch börja med...balla betyder = lirare... och vem fan har fått försej att de heter GROOVE street!? ja menar herreguud d heter grove street haja. ett O .. det har stor betydelse med tanke på att groove betyder (sväng) alltså att det är "sväng" i en låt te x. hur gamla är ni här egentligen? shiiit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Asså herregud.... tilloch börja med...balla betyder = lirare... och vem fan har fått försej att de heter GROOVE street!? ja menar herreguud d heter grove street haja. ett O .. det har stor betydelse med tanke på att groove betyder (sväng) alltså att det är "sväng" i en låt te x. hur gamla är ni här egentligen? shiiit Hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Tillräckligt gammal för att haja att d är grove street o inte groove street Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Eller hur .. Förresten . Texten som man fixar i "edit signature". Får jag inte riktigt att funka som ni ser. Någon som han hjälpa ? Sorry om det är fel topic men jag hittade inget när jag sökte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Tillräckligt gammal för att haja att d är grove street o inte groove street Vilken tur. Då måste du vara tillräckligt gammal att fatta att man kan skriva en mening utan att använde ordet shiiiiit och annat tjafs. Nu går ju jag offtopic men den här tråden är ju en jävla soppa. Kolla inlägget över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Vilken tur. Då måste du vara tillräckligt gammal att fatta att man kan skriva en mening utan att använde ordet shiiiiit och annat tjafs. Nu går ju jag offtopic men den här tråden är ju en jävla soppa. Kolla inlägget över. Men herregud du tror du är bäst av alla på gta här va? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Men herregud du tror du är bäst av alla på gta här va? Varför tro när jag vet att jag är det... Och vad har det jag har sagt med GTA att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts