Jump to content

Störigt problem.

Vice.
 Share

Recommended Posts

Har ett problem som jag har haft de senaste 3 åren. Störigt, kan inte släppa det bara...

För att göra en lång historia kort: Student Tv i lund, skapade en grupp som kallade sig för "Nvandrarna" som drev med kända låtar och invandrare. Programet blev i vanlig ordning anmält och fick såledel lägga ner. Min kompis Peter, var med i den här gruppen och jag hade en kopia av alla deras låtar som de hade gjort.

Dessvärre försvann den kopian i och med en flytt och jag har alltså stört mig på detta sedan dess.

Har hittat deras låtar på internet och vissa av deras filmer med. De flesta finns här: http://skojigast.mine.nu/svensk.aspx det skall finnas filmer till alla låtarna. Min fråga är:

finns det något datasnille här som vet hur man laddar ner filmerna från den här sidan eller det är omöjligt? Har letat som f*n och denna sida är den ända jag hittar med dem...

Hade FETT uppskatt om någon kunde hjälpa mig. Men det ser mörkt ut tror jag... :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ett problem som jag har haft de senaste 3 åren. Störigt, kan inte släppa det bara...

För att göra en lång historia kort: Student Tv i lund, skapade en grupp som kallade sig för "Nvandrarna" som drev med kända låtar och invandrare. Programet blev i vanlig ordning anmält och fick såledel lägga ner. Min kompis Peter, var med i den här gruppen och jag hade en kopia av alla deras låtar som de hade gjort.

Dessvärre försvann den kopian i och med en flytt och jag har alltså stört mig på detta sedan dess.

Har hittat deras låtar på internet och vissa av deras filmer med. De flesta finns här: http://skojigast.mine.nu/svensk.aspx det skall finnas filmer till alla låtarna. Min fråga är:

finns det något datasnille här som vet hur man laddar ner filmerna från den här sidan eller det är omöjligt? Har letat som f*n och denna sida är den ända jag hittar med dem...

Hade FETT uppskatt om någon kunde hjälpa mig. Men det ser mörkt ut tror jag... :'(

É din polare med i bandet??!! Har alla låtarna och musikvideona på datorn. Skickar dom till dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Testade just, och det var bara att trycka på låtnamnet och sen när pop-up rutan kom var det bara att trycka på "Ladda Ner". ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Testade just, och det var bara att trycka på låtnamnet och sen när pop-up rutan kom var det bara att trycka på "Ladda Ner". ^_^

Var hittar du ladda ner rutan? Det kommer bara upp en ruta där filmen visas, samt play, stop, fram och bakot spolning. Inget mer.

[O][T]: Skrev in den första filen i adress fältet men då startade bara filmen?

Är ju inget ljushuvud på data... -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tryck på låten, högerklicka och ta "Spara mål som"?

Dom använder javascript så det går inte att göra så.

java script:Bilden('filmer/svensk/Nvandrarna - Diggiloo Diggiley.mp3');

Vice. Kan du inte förstora rutan som kommer upp med filmen, finns en Ladda ner knapp precis under.

Redigerad av aKi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom använder javascript så det går inte att göra så.

java script:Bilden('filmer/svensk/Nvandrarna - Diggiloo Diggiley.mp3');

Vice. Kan du inte förstora rutan som kommer upp med filmen, finns en Ladda ner knapp precis under.

F11, sen F11 igen och dra ut. Bör funka, men det visste du väll redan.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, har dessutom en dator som är sjukt kass. Filmen hackar som f*n. Ska prova att förstora den. Annars får jag sticka bort till farsan imorgon och ladda ner där ifrån. Jag har iallafall fått tips på hur man gör. Tusen tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor