Jazz Skrivet 5 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Isshh!! 38 dagar, 2 timmar , osv osv ... ... helt knäpp. Aja, nu vet vi när det släpps. Var kan man beställa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Aja, nu vet vi när det släpps. Var kan man beställa det? Undrar jag också........ Efterlyser fortfarande en patch till den engelska versionen..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Undrar jag också........ Efterlyser fortfarande en patch till den engelska versionen..... OnOff: Nej CDON: Nej ElGiganten: Nej Webhallen: Nej Game: Nej Suck ... antagligen större chans på tyska sidor men jag känner inte till någon sådan. Läste något om att Take 2 hade ett finger med i spelet. Haha, its a play on words. Edit: Måste drömt ... Hittade 2 återförsäljare på PriceRunner ... till 3:an då. Nej, här ger jag mig. Vänt uppochner på internet. Emergency 3 finns på Webhallen och TV-Spelsbörsen, kanske att det kommer upp 4an på Webhallen, vi har ju trots 38 dagar att vänta. Länk Redigerad 5 mars, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts