jaeger Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Men det behövs ju fan inga kraftfulla datorer, jag tror inte att datorerna sitter och spelar HL2 dagarna i ända och tankar 24/7.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Tonen som anger den upplästa tidpunkten är på 1 kHz och är 100 ms lång. Tidpunkten gäller vid framkanten av denna tonsignal. Mailade en som jobbade på SP (som har hand om Fröken UR) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Gizmo- The FrökenUr-allvetare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 När pipet kommer så är tiden den hon sa.. typ Här är hon^^ Usch vad snygg, ska ringa och se om jag kan få en träff med henne. ^^ Nej ... lol Vad är telefonnumret? Har aldrig ringt henne ... vill prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Usch vad snygg, ska ringa och se om jag kan få en träff med henne. ^^ Nej ... lol Vad är telefonnumret? Har aldrig ringt henne ... vill prova. 90510? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 90510? Gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Gratis? Nej, typ 50öre Ringer dit minst 3 gånger per dag för att se så att mina klockor är i fit ^^ Redigerad 6 mars, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Nej, typ 50öre Ringer dit minst 3 gånger per dag för att se så att mina klockor är i fit ^^ 60 öre för 90 sek, sen bryts samtalet. Kebab: Ehm.. google? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 60 öre för 90 sek, sen bryts samtalet. Kebab: Ehm.. google? :"> Oooh, hon är en upptagen kvinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Oooh, hon är en upptagen kvinna Nej nej :"> Vi är bara vänner :"> :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Nej nej :"> Vi är bara vänner :"> :"> Jojo, den har man hört förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts