samool Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 När är den rätta tiden exakt? Om t.ex. hon säger Femton, tjugoett och tio. Är det när hon säger 10 som det exakt har gått 10 sekunder den minuten? Eller är det när hon börjar säga tiden? Jag kanske verkar lite petig men jag skulle vilja veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Eftersom det tar en stund att säga vad klockan är så hinner det nog gå några sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 När hon säger Femton, tjugoett och tio så är klockan just, Femton, tjugoett och tio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 När hon säger Femton, tjugoett och tio så är klockan just, Femton, tjugoett och tio. Hmm nja jag har fått lära mig att när signalen kommer efter att hon snackat klart så mennas det att DÄR är klockan "Femton, tjugoett och tio" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 JMC@ Du menar Femton, tjugoett och tio Biip ?! Det har jag också fått lära mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) När pipet kommer så är tiden den hon sa.. typ Här är hon^^ Redigerad 4 mars, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Vilken pudding! O_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Woohoo! Är hon ledig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) JMC@ Du menar Femton, tjugoett och tio Biip ?! Det har jag också fått lära mig... Japp precis. Edit: Rösterna bakom Fröken Ur Gamla Fröken Ur Ebba Beckman (till vänster) och Nya Fröken Ur Johanna Östlund (till höger). Bild från Ny Teknik 2001:11 Kaianders Sempler. Redigerad 5 mars, 2006 av JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 När pipet kommer så är tiden den hon sa.. typ Här är hon^^ Hmm, har lärt mig fel då... Är det hon? Ser inte ut som jag trodde. Hade en bilden av att hon var längre, kanske lite smalare, lite hårigare, ja mer former alltså. Hon ser ju bara ut som ett.....ja ett skåp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Hmm, har lärt mig fel då... Är det hon? Ser inte ut som jag trodde. Hade en bilden av att hon var längre, kanske lite smalare, lite hårigare, ja mer former alltså. Hon ser ju bara ut som ett.....ja ett skåp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Det här var den gamla fröken ur... Hon byttes ut 2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Det här var den gamla fröken ur... Hon byttes ut 2000 http://www.sp.se/Metrology/timefreq/bilder/Froken2.jpg R.I.P Gamla fröken ur. Rena männsikohandeln här ju Intressant tråd faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Hoppas kärringen dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 5 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Haha ingen verkar vara säker direkt men tack för alla svar, och fin dator fröken ur är. Men behövs det verkligen då kraftfulla IBM-datorer för att säga lite tider 90510 är numret ifall någon ville veta =) Redigerad 5 mars, 2006 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Kraftfulla? Intel Pentium3 550mhz 256mb Ram 2st 9Gb hårddiskar Datorerna har en Intel Pentium III CPU på 550 MHz och ramminnet är på 256 Mbyte. Hårddisksystemet består av en raidkontroller och två 9 Gbytes SCSI-hårddiskar. Raidkontrollern speglar allt som finns på den första hårddisken in på den andra och kan på så sätt klara av en hårddiskkrasch. Förutom att datorerna har inbyggda funktioner för övervakning av hårdvaran, finns även ett särskilt expansionskort som utökar möjligheterna till övervakning. Systemet med de båda huvuddatorerna är konfigurerat så att alla larm skickas till en tredje dator för övervakning, en IBM Netfinity 3000. Ett 100 Mbit/s ethernetkort i varje dator säkerställer snabb kommunikation i det lokala nätverket. Ljudfilerna omvandlas till analogt ljud i ett ljudkort, Hoontech 4D Wave-NX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 När pipet kommer så är tiden den hon sa.. typ Här är hon^^ Nu vart jag besviken [iRONI] jag som trodde det var en riktigt människa som satt i en telefon hela dagarna [/iRONI] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Nu vart jag besviken [iRONI] jag som trodde det var en riktigt människa som satt i en telefon hela dagarna [/iRONI] Det är en riktig människa som spelat in ljudet, men den där går på en loop och spelar upp ljudet om och om igen. BTW hade man inte haft tid att sitta och säga vad datumet är var tionde sekund 24/7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Det är en riktig människa som spelat in ljudet, men den där går på en loop och spelar upp ljudet om och om igen. BTW hade man inte haft tid att sitta och säga vad datumet är var tionde sekund 24/7 Så det är därför hon inte svarar när man försöker prata med henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Så det är därför hon inte svarar när man försöker prata med henne Bwahahahahaha Svar: Japp, det är därför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts