xenon Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Min pappa är 60. 1137. 1137? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Spelar hon?! Nää, men hon har provat några ggr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 1137? Ja 1+1=2 3-7=4 och 4+2= 6 Sen lägger man till en nolla som jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Ja 1+1=2 3-7=4 och 4+2= 6 Sen lägger man till en nolla som jag. Leet, Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Fan, får man komma hem till dig eller? Min mamma är helt emot våld spel, vi får inte ens se på Kung Pow filmen för att det är 'våld' i den Wörd, mamma tycker att GTA är hemskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 VOTE:Tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Kille: Jag brukar sitta hemma hos en tjej kompis men hon vill altid hämta tre tjej komisar till men dom dödar bara folk jag får göra upp dragen jag har varvat 4 gånger nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wilmas_matte Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Hallå! Varför skulle inte tjejer kunna spela GTA? Som om det bara är 10-åriga grabbar som spelar det då eller? Jag är tjej och spelar GTA. Jag har klarat av GTAIII, provat Vice City(det va inget kul), håller på och kämpar med GTA SA och ser fram emot Libery City Stories... So What?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Hallå! Varför skulle inte tjejer kunna spela GTA? Som om det bara är 10-åriga grabbar som spelar det då eller? Jag är tjej och spelar GTA. Jag har klarat av GTAIII, provat Vice City(det va inget kul), håller på och kämpar med GTA SA och ser fram emot Libery City Stories... So What?! LCS har redan kommit ut om du inte syftar på Playstation eller PC / Fläskbox ermhm...Jag menade Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Men jag komma från det ökända Ödeshög där alla tjejor är häst galningar eller flask-och-sex galningar, finns inga som spelar tv/data spel här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Men jag komma från det ökända Ödeshög där alla tjejor är häst galningar eller flask-och-sex galningar, finns inga som spelar tv/data spel här Haha. Ödeshög är världens ände har jag hört. Precis som Boxholm, Mjölby, Skänninge och Tjällmo. Nejmen, varför skrev jag det här? helt onödigt, dumt, humorfattigt och säkerligen emot gtasajtens lagar. Jag ursäktar mig. Redigerad 25 mars, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) Har en kompis vars syrra lirar allt från cs till gta, haha edit: vote: kille Redigerad 26 mars, 2006 av W-Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Men jag komma från det ökända Ödeshög där alla tjejor är häst galningar eller flask-och-sex galningar, finns inga som spelar tv/data spel här Ödeshög är en skam för österötland! (Ironi) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Man måste bo i Ödeshög för att hitta felen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The-Proffs Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Min syrra håller på att lära sig SA. Hon har redan gjort två uppdrag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Min syrra håller på att lära sig SA. Hon har redan gjort två uppdrag!! Våldta inte över 1 år gamla trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Äsch, inte så farligt. (Säger jag mest för att det var jag som gav honom länken. ) Jag är kille! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Vote: kille Min morsa brukar tycka det är roligt att se när man dödar någon, hon brukar komma in och fråga hur många jag har dödat nu och kollar på ett mord eller två Redigerad 3 december, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Vote: kille Min morsa brukar tycka det är roligt att se när man dödar någon, hon brukar komma in och fråga hur många jag har dödat nu och kollar på ett mord eller två Srsly? Fett najsdt. Jag är kille, det finns många tjejer som spelar GTA. Och min mor spelar inte eller gillar inte GTA. Bra då var det avklarat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RasmusN Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 (redigerad) EDIT: --- (Kom in på fel tråd XD) Redigerad 4 december, 2007 av RasmusN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts