GTApimpfoolife Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag är det som faller i mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Hihi 42 - 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Haha hon är säkert den nya "alex" (från HL2) Ja kanske men nu har hon börjat spela Vilda Djur. Det är ett extremt jobbigt spel där en hund skriker kom igen nu så fort man inte trycker på någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag är det som faller i mig. Har du sex med killar ibland också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 En tjej i min klass och hennes syster spelar de flesta spel även "bra" spel som Far Cry, GTA SA, m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Ja kanske men nu har hon börjat spela Vilda Djur. Det är ett extremt jobbigt spel där en hund skriker kom igen nu så fort man inte trycker på någonting. Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Vote: Kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Har du sex med killar ibland också? Tyvärr, det faller inte in. Men framtiden är svår att bedömma. Så jag säger: Vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Hon Mariiiie här på forumet lirade SA förut vet jag, men sedan kom MW och dem där spelen ut, då bytte hon tydligen. Hon gjorde till och med en stuntfilm i Sa, eller stunt och stunt, hon hoppade ner från M.C med olika fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Tyvärr, det faller inte in. Men framtiden är svår att bedömma. Så jag säger: Vem vet? Samm här, vet heller inget om framtiden men får hoppas på fittor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Vote:Kille Redigerad 6 mars, 2006 av Gta_Erra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Samm här, vet heller inget om framtiden men får hoppas på fittor. Hahahaha. Ja hoppas dina önskningar uppfylls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Vote: Kebab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Min mormor spelade gta en gång och hon tyckte att det var ganska roligt, men det enda hon kunde göra var att köra bil och köra över folk. Tänk på att hon är nästan 60 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Min mormor spelade gta en gång och hon tyckte att det var ganska roligt, men det enda hon kunde göra var att köra bil och köra över folk. Tänk på att hon är nästan 60 år Hahahaha! Cool farmor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Min mormor spelade gta en gång och hon tyckte att det var ganska roligt, men det enda hon kunde göra var att köra bil och köra över folk. Tänk på att hon är nästan 60 år Haha 1337 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Hahahaha! Cool farmor! Fast det handlade om hans mormor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Min farmor gillar Battlefield 1942 för att hon kände igen alla platser man spelade på och sånt. Hon tycker Vice City är hemskt för att man köra moped så snabbt och vårdslöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 I am a guy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Haha 1337 Min pappa är 60. 1137. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts