Maimstream Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Trött på att höra tjejen som jämnt säger i telefonen att SA är ett tråkigt spel. Trött trött trött trött trött, jätte trött. Jag vill bara om SA spelande tjejor finns på riktigt. Nu kanske mitt meddelande har kommit fram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Nog borde det finnas. Pratade med en Norsk tjej en gång som dödade alla I polishuset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 På riktigt? En som spelar SA? SÅ det är i Norge dom finns... Dags att planera semestern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Nej det är en myt som bekräftats av Rockstar. Men du kan ju försöka smyga ut och fotta någon ... Har hört att dom ska finnas i Back O Beyond. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jag tycker att man kunde få med en SA spelande tjej med på köpet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Min äldre syster gillar GTA-spelen. Uppdragen hoppar hon över men att åka runt och döda och hålla på tycker hon är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Varför skulle det inte finnas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Känner också en tjej som brukar lira gta. Gta 3 dock men de är ju bara bättre! Men hon öser bara, hon frågade mig vad spelet går ut på så jag tror inte hon hittat uppdrags grejen! Edit: Vote kille Redigerad 6 mars, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Vote: Tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Vi har ju tjejer på forumet, och eftersom att detta är ett GTA forum så borde dom ju ha kommit hit för det, eller hur? EDIT: Vote: Kille Redigerad 5 mars, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Var är Annat? OMG!!! !!!! Kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Jag känner några tjejer som både kört och gillat GTA... 4 st varav 2 är vuxna. Redigerad 5 mars, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Var är Annat? OMG!!! !!!! Eller "Daggmask"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Är kille... självklart finns det tjejer som spelar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Min 8åriga lillasyster älskar Gta spelen. Hon har fått spela VC några gånger. HON KAN NÄSTAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Min 8åriga lillasyster älskar Gta spelen. Hon har fått spela VC några gånger. HON KAN NÄSTAN! Haha hon är säkert den nya "alex" (från HL2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Min morsa Ownar på gta :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Min morsa Ownar på gta :"> Spelar hon?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Fan, får man komma hem till dig eller? Min mamma är helt emot våld spel, vi får inte ens se på Kung Pow filmen för att det är 'våld' i den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Min morsa Ownar på gta :"> Grymt! Min farsa kan spela ibland, men morsan brukar bara kolla på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts