antepanteboy Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Hej. Jag har en bra strategi när det gäller uppdraget ice cold killa. Bra att ha. .Hand granater Uzi Skottsäker väst. Gör såhär. Åk till Jizzys club, Du kommer att se att hans bil står utanför. Ta bilen och kör in den mellan byggar stälningarna. Gå upp på Taket och hoppa ner igenom luckan. När Introductions scenen är förbi så kommer du att vara måltavla för ca 15 killar och tjejer. Andvänd då granaterna. När du kommer ut så (om du har gjort rätt) sitter jizzys bil fast i stälnungen och du kan enkelt skjuta honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jag gör såhär: Dödar vakterna utanför skjuter sönder däcken och sedan springer jag ut såfort det bara går ur huset... Och sedan är det bara att drive-by:a hans bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Tycker inte det behövs nån strategi på de här uppdraget, de e så lätt! Skulle snarare behövas på sista uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 4 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jag har varit på sista uppdraget i 2 månader men har ändå inte klarat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Jag har varit på sista uppdraget i 2 månader men har ändå inte klarat det Just därför skulle man behöva en strategi till "De sista uppdraget", som jag inte kommer ihåg vad det heter Nån som har någon strategi? Redigerad 4 mars, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Just därför skulle man behöva en strategi till "De sista uppdraget", som jag inte kommer ihåg vad det heter Nån som har någon strategi? ^_^ Vi tar det via PM istället, checka inboxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Just därför skulle man behöva en strategi till "De sista uppdraget", som jag inte kommer ihåg vad det heter Nån som har någon strategi? "End of the line" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Om jag har problem tar jag alltid till den bästa strategin - döda allt och alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Du sa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts