jerrko Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Ja, skapade SotC-tråden och har nu klarat ut det spelet Nu undrar jag:är det någon mer som kommer att köpa ICO, efter att ha klarat SotC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Ja, skapade SotC-tråden och har nu klarat ut det spelet Nu undrar jag:är det någon mer som kommer att köpa ICO, efter att ha klarat SotC? Och vad är det för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Har funderat på att köpa det under en längre tid, Har också spelet demot en del, men spelet kostar 349 kr här nere på Game och det känns lite dyrt för ett så pass gammalt spel, men kommer nog köpa det senare iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Har ICO. Är bara i början av spelet så jag vet inte så mycket om spelet. Men Grafiken, spelbarheten och kontrollen är alldeles underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Hmmm måste fråga.. Vad handlar ICO om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Hmmm måste fråga.. Vad handlar ICO om? En Pojke som blir offrad av sin by bara för att han är född med horn på huvudet. På något sätt lyckas han överleva, och han försöker fly ifrån denna stora borg. Sedan så träffar han en tjej som är fängslad i en bur, som han sedan friar ut ur den stora buren. Han kan inte förstå något av vad tjejen säger, eftersom hon snackar ett helt främmande språk. Sedan så ska de två hitta en väg ut ur borgen. En kort och simpel förklaring. Detta är precis i början av spelet, så jag tvivlar på att jag spoilar något stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 En Pojke som blir offrad av sin by bara för att han är född med horn på huvudet. På något sätt lyckas han överleva, och han försöker fly ifrån denna stora borg. Sedan så träffar han en tjej som är fängslad i en bur, som han sedan friar ut ur den stora buren. Han kan inte förstå något av vad tjejen säger, eftersom hon snackar ett helt främmande språk. Sedan så ska de två hitta en väg ut ur borgen. En kort och simpel förklaring. Detta är precis i början av spelet, så jag tvivlar på att jag spoilar något stort. Okej, jag har ju sett screens och trailers från spelet, det verkar väldigt intressant ^^, ska nog försöka skaffa det sen eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Om jag hade ett Ps2 skulle jag vara ALL OVER dessa två spel. Men så är icke fallet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts