rabarben Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Okej nu är det så att jag har börjat tröttna lite gran på mina Xbox-spel. Så jag tänkte att jag kanske kunde få lite råd av er De spel jag har eller har haft är: Halo2 + Halo 1 Splinter Cell chaos theory + Splinter cell (1:an alltså) Midtown Madness Worms forts under siege Spel som jag har på dator: COD 2 Age of empires III Need for speed most wanted FIFA 06 Counter-strike (source och 1.6) Inte star wars spel och sånt... tycker inte om det. Redigerad 4 mars, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Knight of the old republic 1 och 2 sen riddick. Sen finns det inga andra spel till x-lådan som är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Knight of the old republic 1 och 2 sen riddick. Sen finns det inga andra spel till x-lådan som är bra. Vad är det för spel? Star Wars spelen är inte min smak riktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Black? här Finns lite om BLACK Redigerad 4 mars, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Vad är det för spel? Star Wars spelen är inte min smak riktigt... Here you go. http://www.gamespot.com/xbox/action/chroni....html?q=riddick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Here you go. http://www.gamespot.com/xbox/action/chroni....html?q=riddick Tror han menade Knight of the old republic 1 och 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Tror han menade Knight of the old republic 1 och 2 Står jo att star wars spelen inte riktigt är hans spel, så trodde att han mena riddick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 GTA III, Vice City, San Andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jag rekommenderar Fahrenheit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Black? här Finns lite om BLACK Black och F.E.A.R verkar riktigt skojsigt... Vilket tycker ni jag ska handla? FEAR eller Black? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Black och F.E.A.R verkar riktigt skojsigt... Vilket tycker ni jag ska handla? FEAR eller Black? Tanka F.E.A.R demot först innan du köper det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Tanka F.E.A.R demot först innan du köper det. Wörd så du får testa om du klarar av att se den lebbiga tjejen Men jag tror nog F.E.A.R. är en aning bättre än BLACK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 BLACK är ganske skojsigt. Mycke action och våld. LÅÅÅÅÅÅÅNGA barnor är det å. FEAR är ganska läskigt men mycke action i de med. Har inte klarat ut det än pga av att min DVD läsare har pajat :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts