MiRRe Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jag köpte det i torsdags..har ettan o jag älskar det och tvåan är skiiiiit kul väldigt annorlunda än ettan...för er som spelat ettan o gillar det så kommer ni älska tvåan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Köpa och köpa Nej har inte det, men kanske ska skaffa Edit: Justja, min lilla underbara del till PS2 är helt har gjort sig illa :'( Redigerad 4 mars, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 4 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jag har nårra frågor till dom som har det o vet detta. hur spelar man en mot en? och hur står man på bollen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Ja har köpt dt och dt rockar sten hårt!!! Vet inte hur man spelar en mot en. Kolla i trickbook och typ på taunts så kan du ju leta upp hur man ställer sig på bollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 5 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Ja har köpt dt och dt rockar sten hårt!!! Vet inte hur man spelar en mot en. Kolla i trickbook och typ på taunts så kan du ju leta upp hur man ställer sig på bollen. Jo men jag har kollat i trick book o jag hittar det inte.. om du kommer på knapparna kan du kanske skriva dom här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts