Epson Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Jag har försökt Instalera en Bil till SA(I detta fall copcarla,copvcarsf,copcarvg) Men varje gång jag försök starta så stannar laddningen på mitten och rör sig inte så man måste göra Crtl+Alt+Del Och jag har gjort allt i instruktionerna. Jag Replacear filerna med dom nya filerna men som sagt så stannar laddningen på mitten. :'( P.S. Jag HAr Version 2.0 Det kanske beror på det :S Redigerad 4 mars, 2006 av Epson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jag förstår inte riktigt, det verkar vara något fel, känner ej igen det. Om du har version 2.0 av "ing tool" så är det rätt program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Epson Skrivet 4 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Alltså V.2.00 Av spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Du måste ta rebuild archive när du byter ut bilar. Annars kan spelet krascha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Epson Skrivet 4 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Ska prova med det EDIT: Visar sig att man ine kan modda på V2.00 Detta tack vare dom ****** som gjorde Hot Coffe modden och den där galna snubben som stämmer Rockstar > EDIT2: Jag kan konstigt nog köra vanliga mods men icke installera bilar : Redigerad 4 mars, 2006 av Epson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Detta tack vare dom ****** som gjorde Hot Coffe modden och den där galna snubben som stämmer Rockstar > Dom som hittade hot coffe menar du väl ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Epson Skrivet 4 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Kanske det .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Kanske det .. Kanske? Svara bara Ja eller Nej istället så kanske det hjälper folk som inte förstår riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Du får väl installera om Gta SA och inte installera patchen. Då kan det nog gå och modda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Epson Skrivet 5 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Tyvär massproducerar rockstar games San andreas med V.2.00 och den går icke att avinstallera. Allt detta för Hot Coffe modden och Jack Thompson som stämde Rockstar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Så du har köpt ett spel som är v2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Epson Skrivet 5 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Ja. Efftersom det inte säljs spel med V.1.0 längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Går det inte att ompatcha det till 1.0 igen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Epson Skrivet 5 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Jo men det är olagligt.. Man ska ha cd hack och mer ska jag inte säga. Efftersom det är olagligt och förbjudet . Redigerad 5 mars, 2006 av Epson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts