ZcruweN Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Ja har ni nånsin fått för er att göra nånting IRL som man kan göra i ett spel. T.ex springa och slå ner nån, skjuta ner nån, fått för er att döda nån und so weiter Jag känner 3 personer som är (ursäkta utrycket) helt dumma i huvudet, Dom 3 personerna typ lekte Gta:sa och sprang in i stolpar (bara för att när man t.ex skjuter ett skott ut i luften så springer vanliga fotgängare runt hejvilt och kan springa in i stolpar hus m.m), jag har själv råkat ut för annat sånt här folk också än dom 3. Vi kan säga såhär, för ett bra tag sen så var det en dokumentär på tv där det handlade om spel med för mycket våld i sig, där var det barn som t.ex snodde bilar (bara för att man kunde göra det i GTA) folk som sprang och skjöt folk med hagelgevär (bara för DOOM) och jag har för mig att nån hade slagit ner nån med en spade (ehum postal2) ja jag hoppas ni fattar vad det är jag menar. Jag kan säga såhär, jag har tänkt på hur det kan vara att göra nånting som man kan i spel. Så min vote går på Ja, jag har tänkt på det men tänker inte prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jag ska testa om det inte går att ta sönder bilen om man kör in i en vägg (GT4). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jag brukar spela fotboll. (FIFA) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jag brukar spela fotboll. (FIFA) Om du menar riktig fotboll så det väl PES5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jo det har jag nog, fast då inte knäppa och/eller farliga saker. Ungefär som Bobbo säger så har jag kanske lirat något sportspel och sen får jag lust att gå ut och köra det, sånt händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Nix. Däremot filmer... Om du menar riktig fotboll så det väl PES5. OMG klockan!!! Redigerad 4 mars, 2006 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Cyprez lär ju massakerad en kyrka (Postal2). Han är ju lite sadist av sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Klart att man sitter och lirar tex. GTA, och tänker: "Nice, om man hade kunnat göra såhär irl." Visst hade det varit kul att bara råna någon om man har lite ont om kulor för tillfället. Eller om man vill ha en fet bil att åka i till jobbet så knallar man bara ner till närmaste väg och rycker ut en inte ont annande pensionär. Men alla människor som är rätt funntade gör inte sånt irl. Vote: Ja, jag har tänkt på det men tänker inte prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Haha, nej... det ska väll vara om jag spelar typ NHL eller FIFA eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Klart jag har tänkt på det men jag har aldrig prövat... Förrutom fifa och sånt då Vote: Ja, jag har tänkt på det men tänker inte prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Spelat skoterspel å fått lust å fara å köra skoter, å gjort det också . Så, Ja det har jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Spelade Silent Hill och fick för mig lite saker. ( ) Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 OMG klockan!!! Yay. Ett inlägg skrevs 13:37. Det händer ju aldrig. Ojdå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Man har ju funderat på hur det skulle vara att göra en del saker, vissa mer eller mindre brottsliga. Men jag har aldrig gjort det irl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Yay. Ett inlägg skrevs 13:37. Det händer ju aldrig. Ojdå. En av 1440 minuter och 60 sekunder av 86400 sammanlagda sekunder. Så ganska sällan att det händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) När jag var liten brukade jag och en kompis leka super mario 3 och bla. hoppa i stövlar som han gör i någon värld. Det var jobbit att vara "stjärna" också. Vilka minnen. Redigerad 4 mars, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Ja, jag har dödat många... Vote: Nej jag har aldrig fått för mig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Ja jag har provat dessutom Lekt Banjo och den där fågeln när jag lite mindre, sprang där ute med en rygg säck som jag hade en leksaks fågel När jag var sådär 7 år efteråt har jag bara lekt med leksaksvapen Minnen Redigerad 4 mars, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 När ja var mindre så lekte ja och min kompis sagan om ringen med trä svärd (sagan om det två tornen) Vote: ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts