Jump to content

Har du nånsin spelat ett spel

ZcruweN
 Share

Har du nånsin fått för dig det?  

46 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ja har ni nånsin fått för er att göra nånting IRL som man kan göra i ett spel.

T.ex springa och slå ner nån, skjuta ner nån, fått för er att döda nån und so weiter

Jag känner 3 personer som är (ursäkta utrycket) helt dumma i huvudet, Dom 3 personerna typ lekte Gta:sa och sprang in i stolpar (bara för att när man t.ex skjuter ett skott ut i luften så springer vanliga fotgängare runt hejvilt och kan springa in i stolpar hus m.m), jag har själv råkat ut för annat sånt här folk också än dom 3.

Vi kan säga såhär, för ett bra tag sen så var det en dokumentär på tv där det handlade om spel med för mycket våld i sig, där var det barn som t.ex snodde bilar (bara för att man kunde göra det i GTA) folk som sprang och skjöt folk med hagelgevär (bara för DOOM) och jag har för mig att nån hade slagit ner nån med en spade (ehum postal2) ja jag hoppas ni fattar vad det är jag menar.

Jag kan säga såhär, jag har tänkt på hur det kan vara att göra nånting som man kan i spel.

Så min vote går på Ja, jag har tänkt på det men tänker inte prova :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart att man sitter och lirar tex. GTA, och tänker: "Nice, om man hade kunnat göra såhär irl."

Visst hade det varit kul att bara råna någon om man har lite ont om kulor för tillfället. Eller om man vill ha en fet bil att åka i till jobbet så knallar man bara ner till närmaste väg och rycker ut en inte ont annande pensionär.

Men alla människor som är rätt funntade gör inte sånt irl.

Vote: Ja, jag har tänkt på det men tänker inte prova

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag har provat dessutom

Lekt Banjo och den där fågeln när jag lite mindre, sprang där ute med en rygg säck som jag hade en leksaks fågel

När jag var sådär 7 år :o

efteråt har jag bara lekt med leksaksvapen :unsure:

Minnen :)

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor