Jump to content

Fan va man hatar männsikan ibland...

JMC
 Share

Recommended Posts

Eh, ja?!. Vadå... så människor är bättre än djur?. Bara för att dom är mindre så är dom mindre värda? Att dela in människor och djur i 2 olika grupper är som att föra tillbaka den rasismen som vita hade mot svarta.

Jag tycker fan inte man ska dela in djur och människor. Ja!, jag ser hellre än människa blir ihjältrampad än ett djur.

Vilken är värre:

"En pedofil blir ihjältrampad av ett offer till pedofilen"

"Hon trampar ihjäl katten"

Fint sagt Arvid.

@Siana: Jo dom håller, men Arvid sa precis vad jag ville ha sagt.

@ DU: HAHAHAHA, DUBBELMORAL NÄSTA!

Du tycker det inte är OK att stampa ihjäl ett djur istället för en människa, för det är "gruppindelning", men du vill endå hellre stampa ihjäl en människa istället för ett djur.. Nu är ju du samma, du borde ha sagt "Ingen borde få dö."

Men men.

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 250
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Eh, ja?!. Vadå... så människor är bättre än djur?. Bara för att dom är mindre så är dom mindre värda?

Godmorgon? Om du mördar en människa hamnar du i fängelse, mördar du någons hund får du betala skadestånd, trampar du på en myra så... ja då dör myran. Vi människor värderar oss själva högre än andra arter, så enkelt är det. Det är en nödvändighet för en arts överlevnad att man sätter högre värde på den egna artens liv än andras.

Att dela in människor och djur i 2 olika grupper är som att föra tillbaka den rasismen som vita hade mot svarta.

Skillnaden är att svarta också är människor medan djur är djur.

Jag tycker fan inte man ska dela in djur och människor. Ja!, jag ser hellre än människa blir ihjältrampad än ett djur.

Du trampar alltså hellre ihjäl din mamma än en daggmask?

Vilken är värre:

"En pedofil blir ihjältrampad av ett offer till pedofilen"

"Hon trampar ihjäl katten"

Varken människor eller djur ska behöva bli torterade eller dödade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herregud, såg nyss hela filmen. Gör som Siana och väljer att censurera för dom som är lite känsliga mot sånt här. Kan säga att jag mådde riktigt illa framåt slutet när hon mosade huvudet och det rann ut masssa skit, sen bollade hon lite med ena ögat innan hon även mosade det med skon

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herregud, såg nyss hela filmen. Gör som Siana och väljer att censurera för dom som är lite känsliga mot sånt här. Kan säga att jag mådde riktigt illa framåt slutet när hon mosade huvudet och det rann ut masssa skit, sen bollade hon lite med ena ögat innan hon även mosade det med skon

OMG! puke_652270_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Omfg, trodde inte det var sjukt!

Har inte kollat på filmen, tänker nog inte göra det heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill också se filmen. Eller vil ja? :lol:

var hittade ni den?

Hon trampar på katten så benen I kroppen förmodligen bryts sönder. Sedan tramar hon den I ögat och avslutar med att trampa den på skallen så huvudet mosas. Sedan leker hon runt med ögat som ligger på marken för att sedan mosa det med.

Well, Go Postal In Some Situations! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt sjuk hatar sånt vågar inte kolla...

tycker det borde varra samma straff som för människor, men då kommer nästa fråga vart gränsen går till ex slakterer dör vissa djurplågsamt med...

men såna som gör det för nöjets skulle borde avrättas på plats

Är det inte så att på slakteri försöker man döda djuret på ett sånt oplågsamt sätt som möjligt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seriöst, om det skulle finnas en sk. Postal Dude, skulle det vara värt att hyra han gratis för att ja.. Behandla den här tjejen? Kan man önska sånt eller är det sjukt eller fel? Hatar att världen ska vara så jädrans verklig.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seriöst, om det skulle finnas en sk. Postal Dude, skulle det vara värt att hyra han gratis för att ja.. Behandla den här tjejen? Kan man önska sånt eller är det sjukt eller fel? Hatar att världen ska vara så jädrans verklig.

Att döda henne för att hon dödade katten, och sen döda personen som dödade tjejen för att hon dödade katten, och sen döda person som dödade personen som dödade tjejen för att hon dödade katten. Sluta döda :lol:

Edit: Avstår nog från att se filmen.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att döda henne för att hon dödade katten, och sen döda personen som dödade tjejen för att hon dödade katten, och sen döda person som dödade personen som dödade tjejen för att hon dödade katten. Sluta döda :)

Edit: Avstår nog från att se filmen.

Om någon skulle döda hon så finns det en orsak enligt mig.

Well, bra val, se inte filmen. Det kryper I fingrarna då man ser den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Filmen, OBS! KÄNNSLIGA VARNAS!!!!!!!!!!!!

IDIOTEN!

Och nej, jag tittade inte på hela.

Vet inte av det var fel av mig ett posta denna film, men jag varnade ju iaf.

.w00t?!

You saved my day.

Hur fan hittade du den?

*le'edit*

ok, såg nu.

resume:

00:00 - 00:17 : Klappa missen \o/

00:17 - 00:42 : Trampa lite mage.

00:42 - 01:12 : Trampa lite huvud (klack i öga)

01:12 - 01:44 : Random trampning

01:44 - 01:54 : Skull Crusher

01:54 - 02:15 : Leka med ögat

02:15 - 02:21 : Slewt

Redigerad av StellHell
Länk till kommentar
Dela på andra sidor