Jump to content

Fan va man hatar männsikan ibland...

JMC
 Share

Recommended Posts

Nejnej, maten..?

Haha, du säger fan emot dig själv. Försvarslös? Vad ska en liten bäbis på 1 år göra för att få mat? Bita på sten?

Haha, ja. Det gör vi. Vad folket gör för den enda LILLA kissemissen? Jadu, dom länkar ut den på internet, där alla ska säga "Awww. :P".

Dör ju fan så många fler djur endå överallt, varför bryr sig ingen om dom? Nej, för katter är sååås söta.. Jojo..

Hmm..

Men att filma, lägga ut en film där en idiot trampar ihjäl en katt MED AVSIKT ATT DÖDA, och sedan lägger ut den på internet för 15Kr är inte mänskligt...

Redigerad av Glockalnet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 250
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hmm..

Men att filma, lägga ut en film där en idiot trampar ijhäl en katt MED AVSIKT ATT DÖDA, och sedan lägger ut den på internet för 15Kr är inte mänskligt...

Nope, men det finns värre saker på internet. Tycker ni detta är läskigt så..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Faan!. Skulle vilja skinnflå kärringen. Bara ta en kniv och skära av skinnet på svinet. Koka det och tvångsmata hon med det. När tortyren är klar, dvs. då hon är död kan man bränna hennes kropp och slänga askan I syra. :P

Edit: Förlåt för överdrivet starkt språk. Känner bara så för aset.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Faan!. Skulle vilja skinnflå kärringen. Bara ta en kniv och skära av skinnet på svinet. Koka det och tvångsmata hon med det. När tortyren är klar, dvs. då hon är död kan man bränna hennes kropp och slänga askan I syra. :P

Du är ju lika dum som tjejen, om inte dummar. Idiota.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, klarade inte av att se, slog av direkt när hon

la ner katten. :P

Hur fan kan kärringen göra så?

pKz, om du inte märkte det så var det tortyr av

ett djur, vilket är lite värre. Okej visst, det dör djur hela tiden,

men det hör ju lite grann till naturen. Detta är inte naturligt.

Tycker inte heller att man ska jämföra svälten i Afrika med

detta, för det försöker man ju iaf göra något åt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: Förlåt för överdrivet starkt språk. Känner bara så för aset.

Let me guess... du har kört Postal 2 nyss? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Let me guess... du har kört Postal 2 nyss? :P

Jag har slutat med Postal. Vet inte ens om jag ska köpa det. Känner bara en jävla ilska på såna där människor. Okej, det ska vara mer rättvist, låt någon trycka ut ögonen på hon och sparka på och för att sen krossa skallen på hon. Rättvisa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, klarade inte av att se, slog av direkt när hon

la ner katten. :P

Hur fan kan kärringen göra så?

pKz, om du inte märkte det så var det tortyr av

ett djur, vilket är lite värre. Okej visst, det dör djur hela tiden,

men det hör ju lite grann till naturen. Detta är inte naturligt.

Tycker inte heller att man ska jämföra svälten i Afrika med

detta, för det försöker man ju iaf göra något åt.

Herregud Patrik, människor blir torterade till döds överallt i världen. Varför sån uppståndelse för en liten kisse? Jo, därför att "vi är van" med att folk dör i Afrika. Men djurplågeri är ju värre, men det försöker vi också fixa. Men men.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det hämska är att katten är 100% oskyldig och hjälplös. Men det är sånt denna där kvinnan ger sig på, skulle vara roligt om hon blev instängd en dag med mig I ett rum.

Skulle kunna hitta på massor av saker. Tortera hon tills hon spyr upp magsäcken. Fyfan säger jag!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herregud Patrik, människor blir torterade till döds överallt i världen. Varför sån uppståndelse för en liten kisse? Jo, därför att "vi är van" med att folk dör i Afrika. Men djurplågeri är ju värre, men det försöker vi också fixa. Men men.

Jaja, visst, men detta topic handlar ju också just om

djurplågeri, så då är det ju de vi ska snacka om. :P

Självklart tycker jag att det är fel att människor torteras, och nog är det värre än djurplågeri, men isf får väl någon starta en ny tråd om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men pKz, dina argument håller inte. Om något hemskt inträffade som var mindre hemskt än att människor svälter i Afrika, då ska vi bara nochalera det för att "det sker mycket värre saker"? Klart att flera människors liv betyder mer än en kattunges. Det tror jag faktiskt alla här har klart för sig. Men vad den kvinnan gjorde var riktigt sjukt, vare sig folk i Afrika svälter eller ej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

om du inte märkte det så var det tortyr av

ett djur, vilket är lite värre.

Är det värre att tortera ett djur än en människa? Så du hade hellre velat att det var en människa som blev ihjälstampad istället för katten?

Det som sker på filmen är hemskt men jag tycker att ni överreagerar. Att det blir sån uppståndelse beror på att ni tycker att kattungen är en liten gullig oskyldig varelse, om det varit en fet gris istället hade ni inte brytt er lika mycket. :P

Och ni som säger att ni vill tortera/döda tjejen är inte ett dugg bättre än henne.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det som sker på filmen är hemskt men jag tycker att ni överreagerar. Att det blir sån uppståndelse beror på att ni tycker att kattungen är en liten gullig oskyldig varelse, om det varit en fet gris istället hade ni inte brytt er lika mycket. :P

Det tror jag nog. Skillnaden är dock att media troligen inte skulle ta upp det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det värre att tortera ett djur än en människa? Så du hade hellre velat att det var en människa som blev ihjälstampad istället för katten?

Eh, ja?!. Vadå... så människor är bättre än djur?. Bara för att dom är mindre så är dom mindre värda? Att dela in människor och djur i 2 olika grupper är som att föra tillbaka den rasismen som vita hade mot svarta.

Jag tycker fan inte man ska dela in djur och människor. Ja!, jag ser hellre än människa blir ihjältrampad än ett djur.

Vilken är värre:

"En pedofil blir ihjältrampad av ett offer till pedofilen"

"Hon trampar ihjäl katten"

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyvärr har du så rätt där. Fast jag skulle tycka det var rätt hemskt med en gris också, de skriker något förfärligt och man kan inte göra annat än känna medlidnad. Men det har väl blivit någon slags porträttering av just katter, där de är försvarslösa och oskyldiga. Och nu har alltså människor brutalt stampat ner dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det som sker på filmen är hemskt men jag tycker att ni överreagerar. Att det blir sån uppståndelse beror på att ni tycker att kattungen är en liten gullig oskyldig varelse, om det varit en fet gris istället hade ni inte brytt er lika mycket.

Självklart skulle jag tycka lika synd om grisen...

Om det nu har en sån.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor